Gå til innhold

Ekte video av et spøkelse?

Gef

Anbefalte innlegg

Har sett litt nærmere på denne videoen nå, og lest historien. Det jeg kan si er at det godt mulig er en uteligger, men når jeg studerer filmen nøye, så ser jeg at denne personen i døra er veldig høy! Han er jo pokker høyere enn døra! :wow:

Her er et screenshot jeg tok selv:

scary.JPG

Han må jo være 2,50m eller mer jo! :wow:

Også en ting jeg ser...UTROLIG avlangete ører! :wow:

Virker ikke helt menneskelig...

Endret av Gef
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ganske skremmende ja (skremmeffekten er kanskje ikke like bra om morgenen...), men jeg har absolutt ingen tro på at det der er et spøkelse...

Hvorfor skal det ikke kunne være en vanlig person som er i huset? Bildene er for uklar til å "fastslå" at det skal dreie seg om noe annet. Se kanskje veldig høy ut, men vi ser jo ikke beina? Vi vet jo ikke at den døren er høyere enn 1,8M?

Lenke til kommentar

Selvfølgelig, det er altid forklaringer på ting. Man kan nesten aldri være sikker, men jeg velger å tro på det de folkene på den siden skriver, og hva de opplever. Uansett om dette er et spøkelse av en slags eller et menneske, vet jeg ivertfall at jeg hadde tisset i buksa om jeg hadde møtt på den skapningen i det huset på det tidspunktet :scared:

For meg ser det ikke ut som om dørene eller taket er noe lavt. Men som sagt, man kan aldri vite ;)

På en annen side, så ser ikke det fjeset til personen helt naturlig ut. Studert det litt nøyere, klarer på en måte ikke skille ut en hake eller noe under munnen...det ser ut som et spisst fjes som mangler hake og litt av hvert...dette kan selvfølgelig være grunnet dårlig kvalitet på videoen, men det ser meget rart ut.

Hvis det hadde hvert et menneske, tror dere ikke at den personen ville ha skreket "kom dere ut?" eller noe? Skapningen kommer jo bare ut uten å si noe som helst...

Fant et bilde av hvordan skapningen ser ut:

prop_6.jpg

Syntes det liknet veldig på den skikkelsen i døren jeg :scared:

en på et annet forum sier dette:

If you read through the message board -- there is supposedly a "demon" that matches that description that has been "seen" since the 1600's at various sacred grounds around the world. The "demon" has been studied by some professor at Texas A&M and is said to be somewhat of a ghost guardian.

This mansion was apparently built on an indian burial ground where the bricks were fired on site from the surrounding dirt.

Her har fyren som står bak denne hjemmesiden postet et svar, og en liten diskujson også der de nevner han professoren som har forsket på denne videoen.

Endret av Gef
Lenke til kommentar

FAN! Også var det historien om de to guttene som oppdaget noe revolusjonerende, men ikke var i stand til å rendre videon i god kvalitet, men nøyer seg med å si, "joda, quicktime skulle nok funke til å forvrenge videoen såpass at seerne ikke er i stand til å se hva som skjer".

Lenke til kommentar

Skulle likt å vist om det virkelig er spøkelser, Ufoer og andre ting! Selv tror jeg det er det, og hvorfor skal en dør plutselig begynne å knirke når det ikke er et vindu åpent, og ingen som går inn?

Var en tv-serie på Tv Norge hvor temaet var om det finnes Spøkelser, og det viste seg jo at når de satt der, knuste ett Glass, og dører gikk opp og alt sånt..

Syns det er ganske "Skremmende" tema egentlig. men spennende samtidig.. :)

Hilser til Spøkelse Arnt og håper du får en fin kveld! :)

Lenke til kommentar

eeeeee...hjelp? MAMMA!!!!!!!!!!!!

spøkelser er skummle for real...men egentlig tror jeg ikke de vil oss noe vondt, men noe vil de oss nok...

når an studerer bildene som trådstarter har lagt ut så ser man at det er et menneske-aktig fenomen der, men om de som har lagd filmen har føkka oss eller ikke, det er usikkert..

Lenke til kommentar

Iiik. Jeg vet ikke om jeg tror på det. Men er ett interessant emne, om det er slik at dette er ekte, tenk hvordan folka som så det føler det, de VET kanskje hva de så, men mange andre tror ikke på det. Litt kjedelig da egentlig. Har ikke kikket meg til siden ennå (døra er den veien) :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...