Gef Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 (endret) Kom nettopp over denne videoen som visst skal vise et spøkesle som står i en dør og holder en lanterne i den ene hånden. Tror dere at det er et ekte spøkelse? Jeg tror på at det finnes mer mellom himmel og jord enn oss mennesker kan fatte. Så ja, jeg tror at det er ekte. Var litt freaky film Kilde: http://www.bartonmansion.com/images.html Endret 28. juli 2004 av Gef Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Jeg tror det er lysflekker. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Jeg tror absolutt det finnes mer blandt himmel og jord enn vi kan oppfatte. Blir derfor litt redd av slike ting. :---P Hvorfor skulle vi tro at vi var de eneste som bodde her? Interessant diskusjon / tema, Gef. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Det store spørsmålet: Hvorfor i alle dager skulle spøkelser ville gjøre seg synelig for oss mennesker, og/eller skremme oss? Lenke til kommentar
Gef Skrevet 28. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2004 Det store spørsmålet: Hvorfor i alle dager skulle spøkelser ville gjøre seg synelig for oss mennesker, og/eller skremme oss? Fordi spøkelset i filmen ville skremme bort folkene som kom i huset hans. Spøkelset vil ha huset/området for seg selv. Altså være ifred for "inntrengere" Du kan lese historien her: http://www.bartonmansion.com/our_story.html De forteller om hvordan de kom til det huset. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Skal leses imorgen! Nå er jeg derimot veldig trøtt, og skal tidlig opp i morgen. (Norway Cup;)) Natta! Lenke til kommentar
Gef Skrevet 28. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2004 (endret) Ojoj, eventyr. Virker som om du ikke helt tror på slike ting. Kan jeg spør hvorfor? dimiles: mye bra å lese The next night was September 19th. A night that has been burned into my memory like a branding iron. As I look back now, I have to ask myself, "Why did I decide to go back in"? Bare noe av det han starter med Endret 28. juli 2004 av Gef Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Virker som om du ikke helt tror på slike ting. Kan jeg spør hvorfor? Har ikke sagt jeg ikke tror på det, har jeg? Har ikke sagt jeg tror på det heller. Akkurat "eventyr" var ikke ment som noen kommentar som skulle filleriste deg i sarkasmens eller ydmykelsens navn. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 28. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2004 (endret) Virker som om du ikke helt tror på slike ting. Kan jeg spør hvorfor? Har ikke sagt jeg ikke tror på det, har jeg? Har ikke sagt jeg tror på det heller. Akkurat "eventyr" var ikke ment som noen kommentar som skulle filleriste deg i sarkasmens eller ydmykelsens navn. Da missforstod jeg Vel, blir nok ikke mye søvn denne natta etter å ha lest alt det der Merker at jeg begynner å sjekke bak skuldera mi hvert 20'ende sekund Edit: Vil gjerne høre hva andre syntes om dette Endret 28. juli 2004 av Gef Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Haha, det var litt ekkel film. Minte meg om Blair Witch. De folka ble iaffal redde. Godt mulig det finnes mye rart ci ikke har oppdaga, men trokke på noe sånt som ikke kan forklares med atom-opplegg eller kvantefysikk (hva nå enn det er) elns. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Problemet med slike videoer, er at man ikke kan analysere innholdet før man vet at videoen er "ekte". Det var jo en veldig interessant video om den er ekte. Men det kan jo også være en scam fra et par ungdommer. Internet is like that. Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 arrgh hater det..blir redd av det Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 (endret) Æsj, jeg begynner å se meg over skulderen selv. UFF! Du kan ikke poste slik på forumet midt på natta! Endret 28. juli 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Det store spørsmålet: Hvorfor i alle dager skulle spøkelser ville gjøre seg synelig for oss mennesker, og/eller skremme oss? Tviler på at spøkelser kan bestemme seg for å skremme noen, men når folk ser et spøkelse, blir de fleste skremt da de ser et fenomen de ikke er i stand til å forklare og forstå. Ingen vet vel 100% sikkert hva spøkelser er, så ingen kan svare på det du spør om, selv om det finnes mange teorier og antagelser. Selv tror jeg ikke spøkelser er tenkende vesner, men heller en slags "kraft" som sitter igjen. Man finner jo fenomenet oftest i gamle hus, og personer som går igjen har gjerne en voldsom historie bak seg. Selv har jeg faktisk hatt en overnaturlig opplevelse i et stort, gammelt hus på den engelske landsbygda. Jeg overnattet i huset, som i dag er et guesthouse med 10-15 rom. Betjeningen på det lille hotellet fortalte at det var en fyr som gikk igjen på loftet, og at han flyttet på gjenstander på rommene. Siden jeg var så "heldig" å få rom på loftet, fikk jeg gleden av å oppleve at flere ting hadde flyttet på seg i løpet av natta. (Ja, døra til rommet var låst fra innsiden og det var over 10 meter rett ned fra vinduet). Jeg tviler egentlig ikke på at overnaturlige fenomener som Ufoer, gjenferd o.l eksiterer. (Merk at jeg skrev Ufo, ikke flyvende tallerken eller romskip). Det er alt for mange observasjoner og opplevelser tilknyttet overnaturlige fenomener til at jeg tviler på dette. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Det som er ganske spesielt med denne videoen, er at i motsetning til UFO-filminger og lignende, så er det filmet en skikkelse som er nesten klisjeaktig lik en klassisk gjenganger e.l. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Haha eg føler meg pretty damn trygg når eg har hunden her som knurrer bare far er ute og skal på do. de sies også at hunder kan føler nærver av ånder og slikt. Jaja anyways var litt scary ja men kan det være en uteligger med filete klær/laken? Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 (endret) Hmm, uteligger-teorien er egentlig ikke for dum. Han ble redd siden noen kom inn i huset, og gjemte seg i skapet. Han var tilfeldigvis ganske høy, og resten av spøkelses-effektene var på grunn av dårlig lys og tilfeldigheter etc. Endret 28. juli 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
Denethor Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 STEIKI!!! Eg og ein kamerat av meg sitter her å ser denne filmen.. Eg har prosjektor som eg bruker som skjerm, så filmen vert litt større enn 40".. Me ser filmen i god tru om at det er juks.. Plutseleg ser me spøkeleset så kvekker eg litt,me begynner å snakke litt om akkurat kva f**n det var.. 40 sekund seinere ser me filmen om igjen og om igjen.. såg den kanskje seks ganger før eg byrja å lese på forumet om kva andre syns om filmen, og straks etterpå så lager prosjektoren noko sjuuk lyd "PAANG-PUFF" eg og kameraten min (Hans Kristian) blir stille i to sekund før me begge skriker så og sei.. Dette er ein av dei mest hår-reisande opplevinga eg har hatt til no.. Eg er nesten hundre prosent sikker på at det finnes meir enn kva me menneske kan forklara. Men at pero i prosjektoren skulle sprenga akkurat når me hadde sett denne skumle spøkelse-videoen er noko eg alder hadde føre-sett. Noko av det værste eg har vore med på! Lenke til kommentar
PaulMV Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Skummelt.. Blei paranoid her no eg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå