Gå til innhold

Closed

XonatoR2k

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vennlig oppfordring:

Vi er ikke så glad i flodbølger av ubrukelige spammetråder og/eller generellt unbrukelige tråder på dette forumet. Ja, jeg vet det er normalt mange andre steder at man kan spamme alt man vil i Off-Topic, men det gjelder ikke for HW.no-forumet. Slike tråder som dette er da med andre ord uønsket.

Takk.

OK?

Lenke til kommentar
Vennlig oppfordring:

Vi er ikke så glad i flodbølger av ubrukelige spammetråder og/eller generellt unbrukelige tråder på dette forumet. Ja, jeg vet det er normalt mange andre steder at man kan spamme alt man vil i Off-Topic, men det gjelder ikke for HW.no-forumet. Slike tråder som dette er da med andre ord uønsket.

Takk.

OK?

Brenn!

Lenke til kommentar
Vennlig oppfordring:

Takk.

OK?

Brenn!

Pell deg ut din lille, uspiselige drittunge. :)

Du har faen ikke noe å gjøre her når du ikke gjør noe annet enn å lage søple-threads, og ødelegge. Tror det er de_dust2 på en eller annen server nå! Løp!

Endret av dimiles
Lenke til kommentar
Vennlig oppfordring:

Takk.

OK?

Brenn!

Pell deg ut din lille, uspiselige drittunge. :)

Du har faen ikke noe å gjøre her når du ikke gjør noe annet enn å lage søple-threads, og ødelegge. Tror det er de_dust2 på en eller annen server nå! Løp!

Liker best de_aztec egentlig men men! Gidder ikke løpe tar heller bilen!

Lenke til kommentar

Erm, siden trådstarter var så smart å bare endre vekk alt han sa har jeg et veldig lite grunnlag til å egentlig kunne foreta noe her ettersom jeg ikke helt er sikker på hva som har foregått. Derfor stenger jeg bare tråden og går videre. Takk

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...