XonatoR2k Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 (endret) Endret 28. juli 2004 av XonatoR2k Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Vennlig oppfordring: Vi er ikke så glad i flodbølger av ubrukelige spammetråder og/eller generellt unbrukelige tråder på dette forumet. Ja, jeg vet det er normalt mange andre steder at man kan spamme alt man vil i Off-Topic, men det gjelder ikke for HW.no-forumet. Slike tråder som dette er da med andre ord uønsket. Takk. OK? Lenke til kommentar
piit Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 (endret) Går du ikke litt over streken nå? Spamspamspamspam. ' Edit: HalTan var raskere. Endret 28. juli 2004 av piit Lenke til kommentar
XonatoR2k Skrevet 28. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2004 Vennlig oppfordring: Vi er ikke så glad i flodbølger av ubrukelige spammetråder og/eller generellt unbrukelige tråder på dette forumet. Ja, jeg vet det er normalt mange andre steder at man kan spamme alt man vil i Off-Topic, men det gjelder ikke for HW.no-forumet. Slike tråder som dette er da med andre ord uønsket. Takk. OK? Brenn! Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 (endret) Vennlig oppfordring: Vi er ikke så glad i flodbølger av ubrukelige spammetråder og/eller generellt unbrukelige tråder på dette forumet. Ja, jeg vet det er normalt mange andre steder at man kan spamme alt man vil i Off-Topic, men det gjelder ikke for HW.no-forumet. Slike tråder som dette er da med andre ord uønsket. Takk. OK? Brenn! Pell deg ut din lille, uspiselige drittunge. Du har faen ikke noe å gjøre her når du ikke gjør noe annet enn å lage søple-threads, og ødelegge. Tror det er de_dust2 på en eller annen server nå! Løp! Endret 28. juli 2004 av dimiles Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Brenn! Spill CS og la oss være i fred. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Pissemaur Det heter Tissemaur. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 haha, verden er et fint sted. Apropos hjul og lignende. Rundt som en banan. HERREGUD..... Lenke til kommentar
XonatoR2k Skrevet 28. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2004 Vennlig oppfordring: Vi er ikke så glad i flodbølger av ubrukelige spammetråder og/eller generellt unbrukelige tråder på dette forumet. Ja, jeg vet det er normalt mange andre steder at man kan spamme alt man vil i Off-Topic, men det gjelder ikke for HW.no-forumet. Slike tråder som dette er da med andre ord uønsket. Takk. OK? Brenn! Pell deg ut din lille, uspiselige drittunge. Du har faen ikke noe å gjøre her når du ikke gjør noe annet enn å lage søple-threads, og ødelegge. Tror det er de_dust2 på en eller annen server nå! Løp! Liker best de_aztec egentlig men men! Gidder ikke løpe tar heller bilen! Lenke til kommentar
Blib Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Erm, siden trådstarter var så smart å bare endre vekk alt han sa har jeg et veldig lite grunnlag til å egentlig kunne foreta noe her ettersom jeg ikke helt er sikker på hva som har foregått. Derfor stenger jeg bare tråden og går videre. Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg