Sir_cruz Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 trenger et program som lar meg chatte med andre på nettverket .. hvilket og hvor ?!?!? Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 27. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2004 trenger et program som lar meg chatte med andre på nettverket ..hvilket og hvor ?!?!? unødvendig post søkte bare på download.com og fant noen trail og noen free skal teste de snart Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 hvorfor ikke bare bruke start>run/kjør>cmd\command>net send [navn på data du skal sende til] [din melding] Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 28. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2004 hvorfor ikke bare bruke start>run/kjør>cmd\command>net send [navn på data du skal sende til] [din melding] Det er stress den jeg lasta ned nå er genial prøv den dere også name : Lan chat Enterprise 3.22 Lenke til kommentar
vegjoh Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Jeg liker ProChat v2.8 godt, men på en annen side har jeg vel ikke testet så mange andre.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå