MultiForce Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Skal anskaffe meg en pc som hovedsaklig skal brukes til downloading. Den bør være stille, billig og liten. Gjerne S-ATA, og må ha plass til 1 disk (bombe!) og DVD brenner. 1 GB RAM og min. 2 GHZ CPU. Lydkort MÅ også være mulig (internt/eksternt). Den skal kun kjøre P2P programmer på Windows Server 2003 + antivirus og firewall 24/7 (derfor jeg helst vil ha S-ATA 10.000 RPM). (Gjerne noe som ligger UNDER 300 WATT også, så jeg slipper og stappe enda mer overspenningsvern og dilldall inn her) Første gang jeg skriver noe pc-relatert på et NORSK forum! Ekkelt var det Håper noen har noen råd/oppsett Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Velkommen til forumet! Kan jeg foreslå prisguiden, der finner du billigste butikk på varene dine. Abit NF7-M (med integrert skjermkort) WD Raptor 36,7 GB, SATA 10000rpm NEC 2510A DVD Brenner AMD Athlon XP 2500+ Corsair XMS3200 512MB Aopen QF50A, Midi, 300W Stille, billig, Stabilt. Lenke til kommentar
MultiForce Skrevet 27. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2004 Takker. Skal sjekke det ut etter litt søvn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå