Norgemann Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 Hei! Jeg kjøpte nylig en United 1951 DVD standalone spiller, den er sone 2... Den litt nyligere versjonen 1351 kan mann ta en sånn "kode" som gjør at den blir sonefri... Har du koden? eller vet du hvor jeg kan få tak i den? Si ifra :wink: Ps... Jeg forstår dette ikke har noe med data å gjøre, men hvor ellers kan jeg gå der folk er aktive forum brukere/svarere? Takk [ Denne Melding var redigert av: Norgemann på 2002-04-25 20:36 ] Lenke til kommentar
N3xUZ Skrevet 26. april 2002 Del Skrevet 26. april 2002 På denne "Rimi spilleren" må du nok Lodde litt!! Eg vett ikkje heilt kor du må lodde og sånn, men eg vett om ein kompis som har gjort d! Funker sikkert med den koden din og da... Lenke til kommentar
byggeren Skrevet 26. april 2002 Del Skrevet 26. april 2002 Jeg trodde ikke det skulle være nødvendig med lodding på denne spilleren. Den skal kunne gjøres sonefri ved å trykke en tastekombinasjon på fjernkontrollen. Det er vel denne tastekombinasjonen han er interessert i å finne. Her kan jeg dessverre ikke hjelpe deg. Lenke til kommentar
BBC Skrevet 26. april 2002 Del Skrevet 26. april 2002 Ifølge Henning Haraldsen på no.it.diverse: "Slik gjør man iht. opplysninger hos Rimi: Åpne luka. Trykk 3308 (**** vises øverst til venstre på skjermen). Trykk nr. på den sona du vil ha. 9 gjør den sonefri, men spilleren kan da få problemer med "varemerkede" dvd'r. Lukk luka for å lagre endringen." Lenke til kommentar
CdBuRnR Skrevet 26. april 2002 Del Skrevet 26. april 2002 Har to stk av den spilleren hjemme .. funker utmerka .. jeppse .. åpne skuffa , 3308 , trykk 9 så funker de fleste dvd.. eller om noen ikke funke så sett den til riktig sone , åpne skuff.. 3308 .. så trykker du vikken sone du vil ha (1-8, eller 9 for sonefri men funker ikke med vannmerka) Lodding er for teite spillere :smile: og psx'er.. Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 26. april 2002 Del Skrevet 26. april 2002 Her finnes oppskriften på de fleste modeller, inkl Coop-spilleren (LG) http://www.dvdblokes.com Lenke til kommentar
Hans Erling Skrevet 26. april 2002 Del Skrevet 26. april 2002 Funker med vannmerka dvd'er hvis du velger rett sone og ikke 9 som er sonefri... Lenke til kommentar
lykkeliten Skrevet 26. april 2002 Del Skrevet 26. april 2002 [ Denne Melding var redigert av: lykkeliten på 2002-04-27 00:12 ] Lenke til kommentar
dudsi Skrevet 26. april 2002 Del Skrevet 26. april 2002 3308 funker jo som sagt bare visst du ikke har byttet passord selv da :smile: ....det er det passordet maskinen leveres med ...du åpner bare skuffen....taster passord...så hvilken sone (eks. 33081 = sone 1) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå