Gå til innhold

ny AMD64 barebone..

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har planer om å kjøpe meg ny barebone, og tebker å gå for socket 754. Sitter med to alternativer:

1: Shuttle SN85G4v2. Denne er vel utprøvd av mange, og har høstet gode kritikker.

2: Soltek Qbic EQ3801. Noen som har erfaringer med denne? Den har plass til mer, og det er jo nForce3 250Gb..

Andre gode forslag? Hva velger jeg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøpte solteken fra databutikken.com jeg.. Tok 5 dager fra jeg bestillte(De måtte bestille fra Soltek igjen) Har ikke fått testet den enda, men den er DRIT sexy!

Følger med sekk og diverse annet! Sekken er meget praktisk!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Soltek's er basert på nForce 3 250Gb mens SN85G4 "kun" er basert på nForce 3 150. Hadde nok gått for Soltek.

Lenke til kommentar

ok, ser ut som det blir en soltek på meg da. Jeg liker i utgangspunktet designet der mye bedre enn på shuttle. troe det blir bra! Finnes det andre shuttle med amd64?

Det blir sagt at det er med en ryggsekk. Tar den med maskinen inni såpass liten plass at det er mulig å ta den som håndbaggasje på fly? greit å vite for meg..

IwwY^^: Hadde vært fint å få en tilbakemelding når du har testet din, ang støy, varme, evt problemer, osv.

Endret av B
Lenke til kommentar
Gjest mafister

kjøp heller den siste barebonen fra shuttle, den som er noe større, jeg har 64 bit shuttlen(som jeg ikke husker modellnr på), den blir noe liten....

Lenke til kommentar
Skulle jeg kjøpt NÅ, hadde jeg kanskje kjøpt Soltek sin maskin, men om man kan vente litt, så kommer det en Shuttle med nForce 3 og sokcet 939 snart. Men så var det prisen da ...

_

johanf

Snart og snart.. Uti september kommer de nye SN95G5 osv..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...