boozer Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Hei. Har nettopp kjøpt oss digitalspeilreflekskamera (Nikon D70), så budsjettet til videkamera er relativt skrøpelig. Men pga av barnedåp snart i vente, har vi tenkt å kjøpe et billig kamera nå. Så spørsmålet mitt er,- finnes det noe brukbart videokamera til rundt 4000 kroner, eller vil det bare være å kaste bort penger å kjøpe et billig kamera? Lenke til kommentar
faneviken Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Jeg kjøpte meg et Canon MV 700i her for en uke siden. Så langt er jeg strålende fornøyd! Dette kameraet får du for 4470,- kr. Er det noen andre her som har dette kameraet? Hva synes dere? Lenke til kommentar
boozer Skrevet 29. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2004 Takker for svaret. Noen som kan si litt om forskjellen mellom Canon MV 700i og Canon MV700? Ser at sistnevnte er omtrent 500,- billigere. Ikke så mye penger kanskje, men det hjelper på et stramt budsjett... Lenke til kommentar
sruben Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 MV700 mangler DV-inn og Analog inn. Du kan med andre ord ikke overføre ting du har redigert på pc'en TILBAKE til kameraet/DV-kasetten. Begge modellene kan selvsagt overføre TIL pc. Har selv MV600i, som jeg er veldig godt fornøyd med. Kameraet ligger godt i hånden og tar gode bilder til prisen. Men i dårlig belysning er ikke kameraet det beste, der tror jeg bl.a. Sony ligger endel foran. Man kan selvsagt aktivere "Low Light" men det syns jeg nesten blir enda verre, da er lukkertiden så treg at bildet henger skikkelig igjen. Så til utendørs fotografering i godt lys er kameret glimrende, men hvis du skal filme mye inne, kanskje i svak belysning, så ville jeg kikket på andre fabrikater før jeg bestemte meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå