slmp Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 (endret) Jeg får ikke til å installere ting lengre. Installasjonen fryser. noen som vet hvorfor? bruker winxp home sp1 med nyeste windows updates. Endret 28. juli 2004 av slmp Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Er du logget inn som administrator når du forsøker å innstallere? Lenke til kommentar
wil Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 hvis man ikke er logga inn som admin får man vel ikke tilgang til å installere noe i det hele tatt? dvs. hvis man har begrenset tilgang får man vel bare en feilmelding når man prøver å installere noe. det er iallefall det jeg har hørt. det du kan gjøre er å søke på maskinen din etter spyware og virus. se om noe av dette som gjør at den fryser. ser at du har Windows XP Home. denne har en funskjon som gjør at du kan tilbakestille pc`en din til et tidligere tidspunkt, som fjerner dine instillinger som eventuelt er gjort feil. den skal ikke fjerne dokumentene dine og de andre filene dine, men det vil også ta med seg dine installerte program som ble installert på det tidspunktet. Lenke til kommentar
jevel Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Dette skyldes meget sannsynlig ett problem med InstallShield. Ta en titt her: http://consumer.installshield.com/common.asp?source=all Prøv å slett InstallShield og installer det på nytt. -KJ Lenke til kommentar
slmp Skrevet 28. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2004 (endret) jeg er logga inn som administrator. det kommer ikke en error, installasjonen bare fryser og går ikke videre. Hvordan fjerner/legger du inn installshield wizard på nytt? Finner den ikke. takker for alle svar. edit: har forresten disablet gjeste-konto. systemgjenoppretting svarer ikke. Endret 28. juli 2004 av slmp Lenke til kommentar
slmp Skrevet 28. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2004 Installasjonene begynte til slutt. Trolig pga. treg hardware og masse tvilsomme progs. som kjører i bakgrunnen. CASE CLOSED. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå