Liestöl Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Hva er d beste Birthsigne?? Jeg liker personlig best The Lover hehe Men litt skuffa når jeg fant ut av at du bare sente ein gnisteball mot ein enemy Hadde tenkt meg at hvis du var en female så kunne du gå bort til ein dust av ein kjøpman eller ein oppdrags man og kysse han...og så masse fordeler... Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Kommer HELT an på hva du vil være. Det er ikke et birthsign som er "ultimat". Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 De fleste Birthsigns er klart "character" basert. Altså de passer best til utvalgte klasser. The Lady, er etter min mening det klart beste stjernetegnet, da denne gi en totalt +50 modifier for attributes (+25 Endurance og +25 Personality). Og i tillegg er det Constant Effect! Ikke noe annet stjernetegn er i nærheten av å gi så mye i total modifier. Lenke til kommentar
mr. Bjerre Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 The atronach er også ganske bra Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 The Lady er digg uansett hva du skal være... Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 (endret) The atronach er også ganske bra The Astronach gir deg Stunted Magicka, som vil si at Magicka'en din ikke regenereres ved resting, men du må drikke potions eller lignende. Mange styrer unna dette stjernetegnet på grunn av det. Endret 28. juli 2004 av ProZaC Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Jeg velger som regel the lady. Velger ikke the astronach, nettop pga stunted magicka. Lenke til kommentar
GhOZZZZt Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 (endret) The atronach er faktisk ikke så værst om du spiller som en mage-char. Du har jo tross alt 50 i absorption og den tredobler magickaen din. Det er ikke så farlig om du ikke kan regenerere magickaen din, ettersom potions og shrines tar seg av det problemet. Men the lady er også et bra birthsign. Endret 3. august 2004 av GhOZZZZt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå