Xedge Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 (endret) ¤¤¤ Topic endret av moderator på grunn av dårlig emnebruk. Les Nettikette for riktig bruk av emne ¤¤¤ Pcen min er blitt helt syk! i windows så er den treg som faen over alt! Åpner jeg en samtale på msn så tar det 15-20sekunder før den kommer fram! har formatert 3ganger og fortsatt ingenting bedre! Hva kan det være? :!: Endret 28. juli 2004 av B|Real Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 hvordan oppsett har du?? Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Jeg tror pcn din kan lide av uhelbredelig kreft :!: Lenke til kommentar
Xedge Skrevet 27. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2004 Useriøse går vekk! Amd xp [email protected] (nå da) Pc 3200 ram. 2x 120GB Maxtor diamond max Abit nf-7s... Lenke til kommentar
Prnkstr Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Du har aldri vurdert å trykke ctrl+alt+del og se om det er noe som krever fantastisk mye av cpu`en da? Er oxo mulig at hvis du bruker en ikke helt vidre lovlig versjon av windows at den er ikke vidre brukbar.Skaff deg isåfall en orginal enn eller konverter til linux... Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Last ned SpyBot, Ad-aware.. Kjør dem. Rens maskinen med diskfragmentering og scandisk. Hjelper ikke det så er det noe som heter formatere som vil hjelpe. Kjør også Windows Update vist du ikke har gjort det! Lenke til kommentar
Prnkstr Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Hjelper ikke det så er det noe som heter formatere som vil hjelpe. Han har allerede sagt at han har formatert 3 ganger allerede da...så med mindre noen spy warez har lagret ip adressen hans og sender en kontinuelig strøm av dritt til akkurat den adressen , så ligger feilen et annent sted... Lenke til kommentar
xcavated Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 hvor gammel er harddisken? Lenke til kommentar
Xedge Skrevet 27. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2004 Det er en ny Maxtor diamond max plus 9 7200rpm 8mb chache.. Lenke til kommentar
xcavated Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 det sier fortsatt ikke hvor lenge du har hatt harddisken i bruk, men maxtor hdd'er er ikke de beste du får tak i, hvis du kan låne en ny en av noen, prøv med den å se om det er forskjell Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 hvis du gidder å vente 6-7 timer på det, så kan du low-level formatere harddisken din. det kan være du har fått et virus som ligger igjen etter vanlig formatering. er sjelden, men mulig... ellers kan det være at en del er ødelagt. i så tilfelle må du finne ut hva... Lenke til kommentar
Xedge Skrevet 27. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2004 Har skjekket det... Lenke til kommentar
JassFatt-aka-Andre Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 hehe samme med min pc plutselig en dag ble pcn min jævli treig den bruker mellom 20 og 30 leadinger i winsows før jeg kan logge på hva ken det være !!?? Lenke til kommentar
Xedge Skrevet 28. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2004 Jeg har skannet for virus og adware og alt! Lenke til kommentar
razer Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Det er ikke det berømte problemet med .AVI filer da? Problemet skjedd etter at du har lastet "tvilsomme" filmer eller noe sånt? Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Jeg har skannet for virus og adware og alt! med åssen programm? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå