Gå til innhold

win2000 eller win2003 server?

Anbefalte innlegg

Du må gå for Symantec Antivirus 8.1 for 2003 server, mulig det bare funker med Corporate edition. Kjører det selv på jobben, og det funker greit. På den annen side kan jo corp.edition være litt overkill...

Kirikiri

for ikke å snakke om _DYR_

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Takk for alle svar, men Windows XP er uaktuelt. Jeg brukte Windows XP for mange år siden og gikk over til 2000 og ble veldig fornøyd.

Da brukte du nok XP i sin spede barndom med alle feil og bugs det hadde. Minner om at med alle nye patcher inkl SP1, så vil du sannsynligvis ikke kjenne igjen os`et slik det framstår i dag. Og SP2 kommer snart. Suverent OS i mine øyne.

I tilfelle det er utseendet som gjorde at du byttet fra Xp til 2000 i sin tid, er det greit å vite at XP med noen veldig få museklikk kan framstå tilnærmet som 2000 visuelt.

Men for all del, W2k med siste sp er slettes ikke noe dumt valg. Svært stabilt og bra OS på alle måter, men XP inneholder en del funksjoner som gjør at dette blir mitt førstevalg.

Det er forresten ikke bare her det diskuteres rundt dette emnet.

Lenke til kommentar
2003 har vel noko bedre minnebehandling enn 2000/xp. men den ser jo like jævlig ut som xp. kva fan er vitsen med desse gigantiske lukke kanpene og runde kantene.

Du veit vel at du enkelt kan endre størrelsen på kappene og velge windows standard utseende? :yes:

Lenke til kommentar
Du må gå for Symantec Antivirus 8.1 for 2003 server, mulig det bare funker med Corporate edition. Kjører det selv på jobben, og det funker greit. På den annen side kan jo corp.edition være litt overkill...

Kirikiri

bruker NOD32

Lenke til kommentar

...det er bra dere klager på de viktige tingene... :wee:

edit: 2003 kan brukes som workstation med litt modifisering. XP (spesielt med SP2 som kommer snart) er derimot mye bedre til desktop-bruk. PRøv deg frem og vurder selv. Lykke til!

Endret av ob1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...