Telehor Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 har nettop kjøpt meg ett nytt skjermkort.. ett hercules 3dprophet kyro 64mb Jej har en sugen cpu, og synest att det nye skjermkortet krever for mye av cpu`en i forrhåll til det gamle! jej vil heller ha dårligere grafikk! som fks. cs, det står på laveste på open gl.. men det hakker fortsatt! jej ofrer grafikken for att det skal gå glatt med andre ord! hvordan endrer jej på dette? hjelper det å sette ned MHz og minnet på skjermkortet? takker for alle svar.. -en fortapt sjel Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 Quote: On 2002-04-25 19:57, Telehor skrev:har nettop kjøpt meg ett nytt skjermkort..ett hercules 3dprophet kyro 64mbJej har en sugen cpu, og synest att det nye skjermkortet krever for mye av cpu`en i forrhåll til det gamle! jej vil heller ha dårligere grafikk!som fks. cs, det står på laveste på open gl..men det hakker fortsatt! jej ofrer grafikken for att det skal gå glatt med andre ord!hvordan endrer jej på dette?hjelper det å sette ned MHz og minnet på skjermkortet?takker for alle svar..-en fortapt sjel Du kan jo begynne med å fortelle om hvor sugen den CPU'en er.. og hvor mye ram du har og sånt. Og nei.. det blir ikke noe bedre av å underklokke skjermkortet ditt. Du burde kjøpt et kort med innebygt T&L for å lette arbeidet til CPU'en.. Lenke til kommentar
Telehor Skrevet 25. april 2002 Forfatter Del Skrevet 25. april 2002 450MHz sku det vere, men på testene oppdager den bare 402MHz. (pentium 2) 256MB ram (sdram) Lenke til kommentar
Gef Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 Jeg er enig med ION at du ikke bare skal kjøpe en litt sterkere men en jævlig mye sterkere prosessor som f.eks en ADM xp 1900+ og et nytt hovedkort, prisen kommer oppi ca.3000-3500kr. Lenke til kommentar
Tullingen Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 prøv å laste ned nyeste driverene til kortet evt. prøv med uoffisielle drivere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå