Camron Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Hvorfor får jeg ikke sett på videoklipp, og ikke spillt spill? jeg bruker Opera... når jeg trykker på linken til en video eller spill, 1. så kommer det først opp sånn Quick Time Player ikon som viser at den driver å loader, 2. så plutselig kommer et annet litt rart quick time ikon opp.. skjer ikke i IE... legger til bilder av ikonene så dere skjønner hva jeg mener... 1. 2. jada..sikkert feilpostet, men hadde det litt travelt Lenke til kommentar
gudesen Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 video OG spill....? tipper mangler en flash-plugin for opera. Den kan du sikkert laste ned fra macromedia Lenke til kommentar
Camron Skrevet 28. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2004 video OG spill ja.. har lasta ned alt slags drit.. quick time player-flash player-møkk og faen vet faen ikke hva jeg må gjøre Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Elendig emnebruk. Elendig språkbruk. Hva for noe filformater er det du prøver å åpne, da? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Og hvis du ikke en gang orker å lete etter riktig kategori så kan du ha det så godt. Stenger threaden din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg