bfisk Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Ok, like, I don't know if you guys are freaks or something... Jeg bruker ikke mulige ubekvemsord så ofte som dere gjør. Jeg ville tro at f.eks. ordet "det" er et av de ordene jeg bruker hyppigst. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Pøh! og Bært! Spør folk fra WDS.. Lenke til kommentar
runela Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 lol fu coz yeah right jau vettkje faen og masse andre nordlendings utrykk Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Genialt. Fnis. Yupsi. Også sier jeg veldig mye "takk" og "værsegod". Jeg er så høflig. Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 LOL herreguuuuuud mhm sikkert någe sånt ja jessssss Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 (endret) Aiiiiiiit Zie Germans (hvordan skrives det?) Be Brave Fear is the Key (Faktisk også en fin sang fra iron maiden) Endret 4. august 2004 av AMD-GNom Lenke til kommentar
StoreStå Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 FAEN! SATAN! HÆLVETE! KUKEN! MORDI! FETTA! SAUSKOLT! RÆIS T GAMMEL ERIK! Sier dere "LOL" ???? det er jo en forkortelse som man bruker i chat sammenheng! Det er lattelig å rope LOL.... Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 "Jawoll!" tysk for javell "Jau" "dæven" "hæ?" "gullefaanskaap" "okei" "fåck gju" (fuck you ) osv.. Lenke til kommentar
ophylicious Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 BraDrime? Laxern Jasså gitt No så domt Teit el? Er vel de utrykkene jeg bruker mest da. Ikke glem CP, lol å najz nå Thore (CP er vel en forkortelse, men den går uansett ofte igjen hos deg) Mitt desidert mest ord er mhm, kanskje ikke et ord, men det blir ofte brukt når noen forteller meg noe totalt uinterresant eller hvis jeg ikke er i humør til å prate! Neeei, det har vi aldri sagt. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 FAEN! SATAN! HÆLVETE! KUKEN! MORDI! FETTA! SAUSKOLT! RÆIS T GAMMEL ERIK! Sier dere "LOL" ???? det er jo en forkortelse som man bruker i chat sammenheng! Det er lattelig å rope LOL.... For de ordene du bruker er ikke latterlige Lenke til kommentar
eab Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Det ordet jeg bruker mest blir vel "e" (les: "er" for dere som ikke skjønner trøndersk). Blant kraftuttrykk så brukes "jæææven" ganske ofte.. som i "Å jæææven!" (samtidig som man gjerne peker på noe sjukt/arti/rart/komisk) Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 jeg, meg og mitt og shattapp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå