el_ninox Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Eg har eit Sunbeam Miditower. No har eg tenkt å kjøpe meg ein ny strømforsyning, men eg veit ikkje kva slags strømforsyning som passar. No har eg Chieftech 300W strømforsyning. Visst eg kjøper eit anna merke så er eg redd eg må lage nye hull i kabinettet til skruene. Eller er det ein standardplassering av skruene? Og nokre strømforsyningar blir leverte med vifte på toppen av strømforsyningen og, men det trur eg ikkje er noko hjelp med, sidan det ikkje er hull på toppen av kabinettet til det. Nokon som har eit peiling på strømforsyning som passar, andre merker enn Chieftech? Bør ha oppmot 400W. Lenke til kommentar
F.V Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Eg går ut ifrå at alle vanlige strømforsyninga passer til den der. Det er standarstørelse på nesten alle PSU'a(strømforsyninga). denne vil nok passe i likheit med denne her. Lenke til kommentar
el_ninox Skrevet 27. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2004 Eg går ut ifrå at alle vanlige strømforsyninga passer til den der.Det er standarstørelse på nesten alle PSU'a(strømforsyninga). denne vil nok passe i likheit med denne her. Eg håpar det er standardstørrelse på PSU`ane. Nokon som har andre meiningar om det? Takk for forslaga, men det var litt over min prisantydning. Nokon som har andre forslag? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Ja, det er en ATX(?) standard på PSU'er også. Alle som selges i norske webshops passer i kabinettet ditt (utenom sære server-greier på 1. mill W). Lenke til kommentar
el_ninox Skrevet 27. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2004 Trur eg skal kjøpe meg denne PSU`en, http://produkt.hardware.no/vis_produkt.php?product_id=19657. Men det blir jo så dyrt når Posten skal ha så mykje i frakt. Er det sant at denne PSU`en veg 16kg? Det virkar utruleg mykje. Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Er du gal? Den veier 2-3 kilo. Lenke til kommentar
el_ninox Skrevet 27. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2004 Er du gal? Den veier 2-3 kilo. Det var bra. Hehe, tenkte 16kg vart litt i overkant. Lenke til kommentar
Skuld Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 (endret) Disse er jo bra: 350W 400W Edit:URL leif.. Endret 28. juli 2004 av Skuld Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 (endret) slettet'* Endret 28. juli 2004 av TrulZern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå