strekkode Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Noen som vet hvordan jeg kan få skriveren min til å skrive ut i svart i stede for en går utskrift i FedoraCore 2. Kjører GNOME og har en Canon BJC-250 skriver. Alle svar tas med stor takk! Lenke til kommentar
wil Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 i det fleste nye Distroene som er for nybegynnere så er det noe som heter Control Panel. detr er det instillinger for skriveren din. der kan du kanskje velge svart skrift. Lenke til kommentar
slime mold Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 (endret) Jeg tror du undervurderer strekkode. Du har ikke erfaring med distroen hans, du antar at det kanskje finnes et program der du kanskje kan fikse problemet. Hvis du ikke har noe svar er det like godt å ikke svare. Innstillinger for grayscale/svart-utskrift finnes i CUPS-konfigurasjonen. Du kan jo ta en titt i /etc/cups. Endret 27. juli 2004 av slime mold Lenke til kommentar
Scrim Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 wil, wil, wil, lærer du aldri? Lenke til kommentar
drall Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 (endret) Jeg skjønner ikke at enkelte har behov for å hjelpe til med ting de ikke vet noe om. Endret 28. juli 2004 av drall Lenke til kommentar
Scrim Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Der kommer wil inn i bildet, her har vi gutten som kan mye (or not). Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 (endret) Vil sei det er bedre å prøve å hjelpe enn berre å sitte på på sidelinja å slenge dritt om andre. Det er 1) OT så det halve er nok, 2) Personhets. Begge deler strider mot retningslinjene Så eg vil gratulere to brukere med 10% ekstra warnlevel for sine "gode" kommentarer. mvh JanEirik Brukar Moderator Endret 28. juli 2004 av Jankee Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Der kommer wil inn i bildet, her har vi gutten som kan mye (or not). Du, wil er slett ikke så verst i Linux, så jeg skjønner ikke hvorfor dere begynner å slenge dritt om han til alle tider. Skjerpings!!! Lenke til kommentar
Neophus Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Der kommer wil inn i bildet, her har vi gutten som kan mye (or not). Du, wil er slett ikke så verst i Linux, så jeg skjønner ikke hvorfor dere begynner å slenge dritt om han til alle tider. Skjerpings!!! Betalte han deg mye for å si dette? For om du har lest en del av postene hans i denne delen av forumet, vet du godt at han svarer på ting han ikke vet noe om hele tiden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Det finnes verre folk. Ok, så forsøker han kanskje å svare på ting han ikke vet, men han tar ikke alltid feil heller... Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Sant. Helt sant. Wil har faktisk LÆRT noe mens han har holdt på her! *klappe* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå