Gå til innhold

Svart utskrift ikke grå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror du undervurderer strekkode. Du har ikke erfaring med distroen hans, du antar at det kanskje finnes et program der du kanskje kan fikse problemet. Hvis du ikke har noe svar er det like godt å ikke svare.

Innstillinger for grayscale/svart-utskrift finnes i CUPS-konfigurasjonen. Du kan jo ta en titt i /etc/cups.

Endret av slime mold
Lenke til kommentar

Vil sei det er bedre å prøve å hjelpe enn berre å sitte på på sidelinja å slenge dritt om andre.

Det er

1) OT så det halve er nok,

2) Personhets.

Begge deler strider mot retningslinjene

Så eg vil gratulere to brukere med 10% ekstra warnlevel for sine "gode" kommentarer.

mvh

JanEirik

Brukar Moderator

Endret av Jankee
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432
Der kommer wil inn i bildet, her har vi gutten som kan mye (or not). :yes:

Du, wil er slett ikke så verst i Linux, så jeg skjønner ikke hvorfor dere begynner å slenge dritt om han til alle tider. Skjerpings!!!

Lenke til kommentar
Der kommer wil inn i bildet, her har vi gutten som kan mye (or not).  :yes:

Du, wil er slett ikke så verst i Linux, så jeg skjønner ikke hvorfor dere begynner å slenge dritt om han til alle tider. Skjerpings!!!

Betalte han deg mye for å si dette? For om du har lest en del av postene hans i denne delen av forumet, vet du godt at han svarer på ting han ikke vet noe om hele tiden.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432

Det finnes verre folk. Ok, så forsøker han kanskje å svare på ting han ikke vet, men han tar ikke alltid feil heller...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...