Kozesmurf Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 (endret) Noen som har vært borti dette kabinettet og kan vise frem nydelige bilder ? Lian Li PC-V2000 til en pris av 2700 ca ble eg nesten forelsket i med en gang. Samme PC men med dør og dempematter pris : 3500,- ta en titt på det og si deres meninger. dersom dere blar dere videre på denne linken så vil dere bli skuffet over hvordan dem bare har dyttet innmaten inn.. *hrmf* dette fortjener bedre. så for meg i drømmeland -pumpe i bunn ved ene hd'brønn -vanntank i topp for enkel påfyll -blanke rør som bøyes til etter nøye planlegging isteden for slanger -dette har eg allerede begynt på med mitt eget kabinett men venter på skjermkort før eg gjør meg ferdig -hjemme ledninger/surre dem med slik blanke greier som er på dysj slanger. det ville jo bare blit så rått!!!! eg blei litt hekta her hehe skulle likt å sett en skikkelig artikkel på dette kabinette fra overklokking.no *sukk* hehe Endret 27. juli 2004 av Kozesmurf Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 syns det der langt i fra er det peneste lian li Men det fortjener bedr behandling kanke bare stappe ledningene inni en sånn kasse.. Det skal legges PENT (usynlig) .. gjerne med strips.. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Enig i det dere sier der, og har veldig lyst på et slikt kabinett selv, men tror nok aldri jeg kommer til å legge så my penger i et kabinett Lenke til kommentar
Kozesmurf Skrevet 27. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2004 det finnes penere men.. neppe mer praktisk.. de største varmegiverene blir "isolert" i underdelen. derav får du også lavt tungdepunkt i kabinettet samtidig som du har plenty av plass å putte andre godsaker som vannkjøling og anna stæsj.. bare det gjørest fint.. at kabinettet er i aluminium er sjikkelig naice med tanke på varmgangen som kan oppstå i underdelen av kabinettet minuset er jo at dremmel må til ved viftehullene.. kjibt.. men dette blir jo skjult av et lokk som er montert forran *drømme meg videre* Lenke til kommentar
Prnkstr Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Enig i det dere sier der, og har veldig lyst på et slikt kabinett selv, men tror nok aldri jeg kommer til å legge så my penger i et kabinett Når su blir liit eldre og tjener litt mer så blir det sikkert et slikt kabbinett en gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå