Heatsink Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 hadde en liter blå isopropanol i vinduet, og når jeg kom hjem fra en ukes ferie var den helt gjennomsiktig bare lurte på om den er like dan om før, at jeg kan fortsette og bruke den til å rense kjerner og slik ? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Er ikke den blå fargen kun tilsatt for at man ikke skal forveksle den med noe drikkbart? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Tror det. Sol strålene tok vel knekken på farge molekylene eller whatever. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Tror det. Sol strålene tok vel knekken på farge molekylene eller whatever. Noe i den duren, ja. Eller en eller annen tulling forveksla den med Curacau: Og satta noe annet drikkelig tilbake når den var tom. Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Jeg tror mest på teorien om at solen har tatt knekken på fargepigmentene... evt. kan den ha skilt seg, men jeg tviler på at dette ville vært tillatt... for sikkerhets skyld prøv å riste flasken Lenke til kommentar
Svin Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Solstråler bleker en masse farger, og det er mest sannsynligvis det som har skjedd. Hvis noen i slekta di har vært vanvittig fulle i det siste har de mest sannsynlig drukket opp innholdet. I kjemikerkretser blir ofte isopropanol omtalt som isopropellol... Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 27. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2004 Solstråler bleker en masse farger, og det er mest sannsynligvis det som har skjedd. Hvis noen i slekta di har vært vanvittig fulle i det siste har de mest sannsynlig drukket opp innholdet. I kjemikerkretser blir ofte isopropanol omtalt som isopropellol... mulig det :!: 20 år gammel søster var alene hjemme i en uke da neida det lukter helt likt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå