tantacirkus Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Skullle låse telefonen idag og måtte da taste sikkerhetskode. Tastet i vei men fikk feil prøvde noen ganger til men plutselig kom denne beskjeden opp: Telefonen er låst. Vennligst tast inn apparatkode. Hva gjør jeg nå? Jeg har ingen apparatkode.. Så hvis noen kan hjelpe meg her hadde jeg satt kjeempe stor pris på det.. mvh. Erlend Lenke til kommentar
O. B. Lix Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 hvis jeg ikke husker feil er standard 12345 Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Det er standard på nokia det. Det er ikke noe standard på siemens, første gang du taster inn noe så betyr det at det er koden. Lenke til kommentar
tantacirkus Skrevet 30. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2004 Jeg har funnet ut av det nå.. Måtte ringe til siemens, fikk vite der at forhandleren min måtte sende en faks til siemens med kopi av kvittering å litt sånn.. Så kunne jeg ringe til Siemens igjen å få koden jeg trengte.. Lenke til kommentar
O. B. Lix Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 (endret) Det er standard på nokia det. Det er ikke noe standard på siemens, første gang du taster inn noe så betyr det at det er koden. Nå tar du munnen for full. Det er riktig at Nokia har standard, men det har altså SX1 også!!! Standard sikkerhetskode er 12345 på sx1 i følge manualen!!! Men antageligvis er apparatkode en "puk" for sikkerhetskoden. Endret 31. juli 2004 av O. B. Lix Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 (endret) Så så. Ro ned litt nå. Etter hva jeg husket så var det ikke noe standard apparat kode til de gamle modellene, så litt rett har jeg, selvom det ikke var til hjelp denne gangen. Endret 31. juli 2004 av Eulogy Lenke til kommentar
O. B. Lix Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 og forøvrig var standard kode på min gamle m35i 0000 (som altså også er en siemens)... Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 (endret) Javel. Ifølge "eksperter" på club-siemens så er det ikke noe standard. Men saken er løst nå, så da er jeg ferdig med dette. Ja, jeg veit at det er en Siemens. Jeg ikke helt korka heller. En siste ting. Jeg tror vi har misforstått hverandre. Når jeg snakker om apparatkode så mener ikke jeg sikkerhetskoden, og det er apparatkoden det er snakk om her. Og det er IKKE noe standard apparatkode slik som sikkerhetskoden. Der var mysteriet løst. Endret 2. august 2004 av Eulogy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå