Lockedup.net Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Hei Tenkte å kjøpe meg ny telefon, og siden jeg så godt som aldri skifter leverandør kan jeg ligesågodt ha bindingstid Har for tiden Telenor, men kan event. bytte leverandør hvis så kreves Mvh thomas Lenke til kommentar
ProXimO Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 jeg betalte 3.198,- for min med active talk på elkjøp,koster det samme med telenor privat..med djuice nonstop kosta den 2899,- forrige uke..vet ikke om de har det tilbudet nå lenger.. Lenke til kommentar
JZA Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Hei Tenkte å kjøpe meg ny telefon, og siden jeg så godt som aldri skifter leverandør kan jeg ligesågodt ha bindingstid Har for tiden Telenor, men kan event. bytte leverandør hvis så kreves Mvh thomas Hvorfor ikke bruke prisguiden? Lenke til kommentar
Lockedup.net Skrevet 29. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2004 (endret) fordi det ikke er noe der? http://produkt.hardware.no/vis_produkt.php?product_id=17205 |edit| Til den unge herremannen som tipset om elkjøp: Skal inn å sjekke der til uken, vet de har den på telebutikken med activetalk til 2998 Endret 29. juli 2004 av Lockedup.net Lenke til kommentar
ProXimO Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 fordi det ikke er noe der?http://produkt.hardware.no/vis_produkt.php?product_id=17205 |edit| Til den unge herremannen som tipset om elkjøp: Skal inn å sjekke der til uken, vet de har den på telebutikken med activetalk til 2998 ok,kjøpe den for den prisen jeg oxo, kom på at jeg kjøpe bil-lader oxo,så trakk med den inn i prisen jeg sa til deg jeg hehe uansett,jeg er stor fornøyd med mobilen.. håper du oxo blir det! Lenke til kommentar
Lockedup.net Skrevet 29. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2004 hva synes du om tastene og batterikapasiteten? Kjøper den vel rett etter lønning, dvs 10 august Lenke til kommentar
sinatra Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Jeg betalte vel 2798 på elkjøp for min n7610 Med tele2+ Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 tror prisen ligger på ca. 3000 kr. hos de fleste med telenr active talk / telenor privat pluss / tele 2 + Lenke til kommentar
Gunde^ Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 www.dinpris.no er et godt alternativ til prisguiden, dessuten har den noen flere butikker enn prisguiden og bedre grensesnitt Lenke til kommentar
ProXimO Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 fordi det ikke er noe der?http://produkt.hardware.no/vis_produkt.php?product_id=17205 |edit| Til den unge herremannen som tipset om elkjøp: Skal inn å sjekke der til uken, vet de har den på telebutikken med activetalk til 2998 ok,kjøpe den for den prisen jeg oxo, kom på at jeg kjøpe bil-lader oxo,så trakk med den inn i prisen jeg sa til deg jeg hehe uansett,jeg er stor fornøyd med mobilen.. håper du oxo blir det! batteriet er vel ikke helt å skryte av..men hva kan man forvente av et mobilbatt da som har bra kamera og videopptak osv...? jeg ladet min mobil hver natt (får å være på den sikre siden) bruker jeg den bare til å ringe og sende sms,så varer det i 3dager eller no..ække helt sikker, hakke brukt mobilen bare til det enda .tastene syntes jeg er gode.. ikke no problem med de..litt uvant i starten forhold til andre nokia tlf,men blei vant til det etter 5-10 prøverskriveing det.. for den mobilen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå