Liestöl Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 (endret) Er d mange våpen og slikt på morrowind? slik som på diablo2 Endret 27. juli 2004 av Liestöl Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Har ingen erfaring med Diablo 2, men det er TONNEVIS av våpen og armor i Morrowind. Lenke til kommentar
Liestöl Skrevet 27. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2004 Har ingen erfaring med Diablo 2, men det er TONNEVIS av våpen og armor i Morrowind. NICE Lenke til kommentar
Idioteque Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Nå skal ikke jeg påstå at jeg har så mye peiling på morrowind...men det er nok litt mer våpen/armor i diablo. Men for all del, det er nok å velge mellom Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Nå skal ikke jeg påstå at jeg har så mye peiling på morrowind...men det er nok litt mer våpen/armor i diablo. Men for all del, det er nok å velge mellom tja... det er kanskje ikke fullt så mange som i diablo, men de kommer med 100vis av forskjellige enchantments... og så kan du jo alltids legge på magiske effekter selv etterhvert Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Ja massevis, i tillegg hvis du adder forskjellige plugins som inneholder virkelig kule våpen og armor. Har spillt Diablo 2 og det er flere våpen og armor i Morrowind Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Jeg var inne i editoren og fant ut at det er over 400 armor pieces og oger 600 våpen. Dette var med Tribunal og Bloodmoon. Lenke til kommentar
Vann: kr.15 Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Jeg har lest et sted at det er over 200 000 forskjellige objekter du kan plukke opp (alt fra blomster til digre klubber) Lenke til kommentar
Liestöl Skrevet 29. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2004 Jeg har lest et sted at det er over 200 000 forskjellige objekter du kan plukke opp (alt fra blomster til digre klubber) 200 000 øøø d var mye Lenke til kommentar
Vann: kr.15 Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Det er så mye.. Medregnet kopper, kniver og gafler.. Lenke til kommentar
jonathankrane Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 jeg vet ikke mye om diablo men jeg kan tenke meg at det tar lengre tid å finne alle armoren å våpnene på morrowind en på diablo. jeg vet ikke rett meg viss jeg har feil ps: 200 000 høres mye men jeg tror kanskje det kan stemme med alle blomstene og tøvet man kan plokke. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Mye mer givende å finde nye armor-typer i Morrowind da. I Diablo "spretter" de jo bare av fiendene. Lenke til kommentar
ZeroFlameX Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Morrowind er et fantastisk rollespill men, er for stort for normale mennesker som bare bruker noen timer i uken på å spille men for oss spill nerder er det akkurat passe:) Ja det er mange våpen der, men våpene er kjedelige:( det samme gjelder for kampene i spillet,.,. jeg har aldri sovnet pga de lange gå turene men pga det evig kjedlige kampsystemet og de samme lame fiendene.. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Ingen har sjangs i havet å finne absplutt alle våpnene og armorene i Morrowind Det er utrolig mange, men bare noen få forskjellige "typer" Det som gjør at det er så mange er at de har forskjellige magier på seg. Jeg synes det er spennende å traske omkring i timevis og utforske den gigantiske verdenen, hulene, og ruinene. Toppers spill! Har desverre gjort det meste som kan gjøres, men jeg håper tes4 kommer snart.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå