Gå til innhold

TES: Våpen og armor osv..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå skal ikke jeg påstå at jeg har så mye peiling på morrowind...men det er nok litt mer våpen/armor i diablo. Men for all del, det er nok å velge mellom :)

tja... det er kanskje ikke fullt så mange som i diablo, men de kommer med 100vis av forskjellige enchantments... og så kan du jo alltids legge på magiske effekter selv etterhvert :)

Lenke til kommentar

jeg vet ikke mye om diablo men jeg kan tenke meg at det tar lengre tid å finne alle armoren å våpnene på morrowind en på diablo. jeg vet ikke rett meg viss jeg har feil ;)

ps: 200 000 høres mye men jeg tror kanskje det kan stemme med alle blomstene og tøvet man kan plokke.

Lenke til kommentar

Morrowind er et fantastisk rollespill men, er for stort for normale mennesker som bare bruker noen timer i uken på å spille men for oss spill nerder er det akkurat passe:)

Ja det er mange våpen der, men våpene er kjedelige:( det samme gjelder for kampene i spillet,.,. jeg har aldri sovnet pga de lange gå turene men pga det evig kjedlige kampsystemet og de samme lame fiendene..

Lenke til kommentar

Ingen har sjangs i havet å finne absplutt alle våpnene og armorene i Morrowind

Det er utrolig mange, men bare noen få forskjellige "typer"

Det som gjør at det er så mange er at de har forskjellige magier på seg.

Jeg synes det er spennende å traske omkring i timevis og utforske den gigantiske verdenen, hulene, og ruinene.

Toppers spill! :thumbup:

Har desverre gjort det meste som kan gjøres, men jeg håper tes4 kommer snart..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...