Gå til innhold

Tv Tool 6.0 Hvor får jeg tak i d?

Anbefalte innlegg

Hei! Har lasta ned Tv Tool 6.0 beta c. Fungerer godt m mitt Gainward GF3 i dual view. Dette er eneste proget som har klart å tvinge signal ut på tv'n og pc skjermen samtidig. Men..denne versjonen varer kun i 10min. Hvor kan jeg få tak i en fullverson av denne? Må være TV Tool 6.0 c!

Vennlig hilsen G :smile:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

http://www.tvtool.com

Der finner du også ver. 5.5.3 som jeg bruker. Husk at Tv Tool –share- programmet slår seg av etter 10 min. Om du vil ta bort dette må du betale 10 Euro (med Visa over nett e.l).

Tv Tool er verdt pengene du må betale for å registrere det og et must om du bruker tv out. Mao et må ha program for alle som har koblet maskina til tv'en med et grafikk kort med en Nvidia brikke.

Foruten om at programmet tvinger signalet ut på tv'n og pc skjermen samtidig som du selv skrev, kan Tv Tool også 'dra' ut bilde fra pc'en slik at det fyller hele tv skjermen.

Rune.

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-27 19:02, Goldfinga skrev:

Hei igjen!

Ja må nok betale da ja. Men hvordan mottar jeg fullversjonen av proget? I registration field på TvTool står d at funksjonen ( key) ikke er aktiv i shareware versjon. Får man proget tilsendt i mail da eller?

Du vil sammen med registreringsnøkkelen få en "skjult" link (som man ikke kan se med bl.a. GetRight eller Windows Commander) til fullversjonen av programmet. Dette er en måte tyske programutviklere bruker ofte (et eksempel på et annet program som bruker samme metode er CPUCooL).

TVTool er et supert program som er verdt penga, bare synd at GF4 Ti foreløplig ikke støttes enda..!

[ Denne Melding var redigert av: EviLEddiE på 2002-04-27 19:50 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...