Micromus Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Det er ikke til å legge skjul på at mitt talesenter ( og sosiale senter ) er alvorlig skadet da det ikke har vært i bruk store deler av mitt liv, når jeg da treffer en jente på nettet som jeg kan kose meg med og SKRIVE det jeg vil si, både på mail, msn og sms, og alle har det bra, plutselig dumper det inn "kan du ringe meg? kos" på mobilen, og jeg tenker FAEN, da var det gjort, alt håp er ute. Har vært i samme problemstilling en gang før ( med det andre hunnkjønnet jeg har konversert med hittil ), og det gikk jo rett vest. Spørsmålet mitt er: Hva er det med jenter og deres dragning mot å snakke med en i telefonen? Og er det noen måte å unngå det hele, uten å gå tapende ut av situasjonen? Med vennlig hilsen Frustrert og desperat anti-sosial nerd med bad sectors i talesenteret. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Det kan jo hende det er fordi det faktisk er hyggeligere å snakke med folk enn å skrive med hverandre? Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 jeg synes det er mye hyggeligere og bedre å snakke med noen på telefon enn msn\irs\sms for på telefon så kan du høre på stemmens deres og sånne ting Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 enig med Lufen.. og så er telefonsex så mye koseligere enn SMS-sex Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 enig med Lufen.. og så er telefonsex så mye koseligere enn SMS-sex ja, men sms-sex funker bedre enn snail-mail sex og mail-sex Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Uh huh, Really? You don't say! Get outta here! Uh huh. You don't say. Get outta here! I told you that bitch was crazy! Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Damer elsker å prate i telefonen. Det første minuttet vil sikkert være merkelig, men så er a varm. Da skal det et under til, om du slipper til. Når mine venninner ringer meg og jeg løfter av røret, er de allerede i midten av en setning.... Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Du kan vel bare ringe ho så kan dere snakke om det samme som dere gjør ellers Ikke vær redd for å drite deg ut for det skal veldig mye til egentlig ! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Haha.. Jeg må le av alt dere skriver.. Lenke til kommentar
FiskePinna Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Avtal å møte henne. Lettere å prate med noen relativt ukjente hvis du kan se ansiktet dems. Eller du kan si "semikolon-bindestrek-høyreparentes" i telefonen. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Hehe, tja, er noe med å snakke med folk man har møtt over tlf.. Og jenter har vel kanskje et mere behov for å høres stemmen til en person en å kanskje få sett det skreven (og ikke skjønne meningen bak ) Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Mer troverdig å snakke med andre over telefonen. Mye lettere å lyge og finne på masse bullshit når du sitter på irc/msn eller sender sms. Lenke til kommentar
lodott Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Hehe..kanskje man bør sette opp en tørrprat-guide til nerdene her? Lenke til kommentar
tbone Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 enig med Lufen.. og så er telefonsex så mye koseligere enn SMS-sex ja, men sms-sex funker bedre enn snail-mail sex og mail-sex En gang så vil dere finne ut at ordentlig sex er det beste Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 En gang så vil dere finne ut at ordentlig sex er det beste Hmm, må jo nesten prøve det en gang da Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Mye lettere å lyge og finne på masse bullshit når du sitter på irc/msn eller sender sms. Si ikke det. Når man snakke i telefonen har man ikke tid til å tenke over løgnene engang, de bare dukker opp sånn plutselig. Men nå er ikke jeg så altfor heldig med mine taleevner så jeg unngår stort sett all muntlig kontakt om mulig, men det er dessverre umulig om man vil ha et nogenlunde overlevendes sosialt liv. Btw, telefon er skummelt, det må jenter forstå! Lenke til kommentar
FiskePinna Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 En gang så vil dere finne ut at ordentlig sex er det beste Selvgjort er velgjort er det noe som heter. Hjemmelaget er best Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Det er ikke til å legge skjul på at mitt talesenter ( og sosiale senter ) er alvorlig skadet da det ikke har vært i bruk store deler av mitt liv, når jeg da treffer en jente på nettet som jeg kan kose meg med og SKRIVE det jeg vil si, både på mail, msn og sms, og alle har det bra, plutselig dumper det inn "kan du ringe meg? kos" på mobilen, og jeg tenker FAEN, da var det gjort, alt håp er ute.Har vært i samme problemstilling en gang før ( med det andre hunnkjønnet jeg har konversert med hittil ), og det gikk jo rett vest. Spørsmålet mitt er: Hva er det med jenter og deres dragning mot å snakke med en i telefonen? Og er det noen måte å unngå det hele, uten å gå tapende ut av situasjonen? Med vennlig hilsen Frustrert og desperat anti-sosial nerd med bad sectors i talesenteret. herregud da, der er jo hun som skal stå for pratinga Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå