Gå til innhold

Jenter, hvorfor vil de snakke i telefon?

Micromus

Anbefalte innlegg

Det er ikke til å legge skjul på at mitt talesenter ( og sosiale senter ) er alvorlig skadet da det ikke har vært i bruk store deler av mitt liv, når jeg da treffer en jente på nettet som jeg kan kose meg med og SKRIVE det jeg vil si, både på mail, msn og sms, og alle har det bra, plutselig dumper det inn "kan du ringe meg? kos" på mobilen, og jeg tenker FAEN, da var det gjort, alt håp er ute.

Har vært i samme problemstilling en gang før ( med det andre hunnkjønnet jeg har konversert med hittil ), og det gikk jo rett vest.

Spørsmålet mitt er: Hva er det med jenter og deres dragning mot å snakke med en i telefonen? Og er det noen måte å unngå det hele, uten å gå tapende ut av situasjonen?

Med vennlig hilsen

Frustrert og desperat anti-sosial nerd med bad sectors i talesenteret.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Damer elsker å prate i telefonen.

Det første minuttet vil sikkert være merkelig, men så er a varm. Da skal det et under til, om du slipper til.

Når mine venninner ringer meg og jeg løfter av røret, er de allerede i midten av en setning....

Lenke til kommentar
Mye lettere å lyge og finne på masse bullshit når du sitter på irc/msn eller sender sms.

Si ikke det.

Når man snakke i telefonen har man ikke tid til å tenke over løgnene engang, de bare dukker opp sånn plutselig. :whistle:

Men nå er ikke jeg så altfor heldig med mine taleevner så jeg unngår stort sett all muntlig kontakt om mulig, men det er dessverre umulig om man vil ha et nogenlunde overlevendes sosialt liv.

Btw, telefon er skummelt, det må jenter forstå!

Lenke til kommentar
Det er ikke til å legge skjul på at mitt talesenter ( og sosiale senter ) er alvorlig skadet da det ikke har vært i bruk store deler av mitt liv, når jeg da treffer en jente på nettet som jeg kan kose meg med og SKRIVE det jeg vil si, både på mail, msn og sms, og alle har det bra, plutselig dumper det inn "kan du ringe meg? kos" på mobilen, og jeg tenker FAEN, da var det gjort, alt håp er ute.

Har vært i samme problemstilling en gang før ( med det andre hunnkjønnet jeg har konversert med hittil ), og det gikk jo rett vest.

Spørsmålet mitt er: Hva er det med jenter og deres dragning mot å snakke med en i telefonen? Og er det noen måte å unngå det hele, uten å gå tapende ut av situasjonen?

Med vennlig hilsen

Frustrert og desperat anti-sosial nerd med bad sectors i talesenteret.

herregud da, der er jo hun som skal stå for pratinga :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...