[nicko] Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 Dremel Multi rocker!!!, men... Det kommer litt tannlegeborr lukt når jeg bruker den. Noen andre som får det? Anyway... Kjøpte Dremel Multi i dag for bare 599,- på Jernia. Ganske billig det syns jeg. Fulgte med masse stash også. Lenke til kommentar
copyright Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 Quote: On 2002-04-25 19:26, [nicko] skrev:Dremel Multi rocker!!!, men... Det kommer litt tannlegeborr lukt når jeg bruker den. Noen andre som får det?Anyway... Kjøpte Dremel Multi i dag for bare 599,- på Jernia. Ganske billig det syns jeg. Fulgte med masse stash også. Har også kjøpt den, den er smooth, men de kutteskivene som følgte med var litt dårlige, så jeg kjøpte de som er forsterka....de rocker....Fikk sagdt høl i kabinettet til plexi, og vifte med en gang :smile: Lenke til kommentar
[nicko] Skrevet 25. april 2002 Forfatter Del Skrevet 25. april 2002 Lukter det tannlege av din også? Lenke til kommentar
[nicko] Skrevet 25. april 2002 Forfatter Del Skrevet 25. april 2002 Lukter det tannlege av din også? Lenke til kommentar
copyright Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 Nei, ikke som jeg kan huske... Men jeg brukte gas maske når jeg brukte den da :smile: Lenke til kommentar
clubzoda Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 gasmaske?? ved bruk av dremel..... kutta du i glassfiber eller.no Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 pingle copyright :razz: lukter ikke tannlege av min, bare casemodding og ja Dremel ROCKER! Lenke til kommentar
Bartman Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 Brukte slalombriller jeg..... Lenke til kommentar
copyright Skrevet 3. mai 2002 Del Skrevet 3. mai 2002 jeg brukte gasmaske og vernebriller.... Hvorfor er jo ganske logisk.....når du kutter metall med dremel så kommer det mye sånt fint metallstøv i lufta, og når du puster inn, så trekker du det ned i lungene dine og inn i nesa.... Første gangen jeg brukte dremmel brukte jeg ikke gasmaske, bare vernebriller, og dagen etterpå så pelte jeg ut metallbusemenn av nesa.... Det er jo ikke helt bra å få metall i lunger osv... Bruk alltid godt med verneutstyr....besre med for mye enn for lite :smile: Lenke til kommentar
Hondaen Skrevet 5. mai 2002 Del Skrevet 5. mai 2002 Har dremel multi selv, men ofte bruker jeg heller stikksagen ( med variabelt turtall ) når jeg skal skjære i plate. Går mye fortere og jeg kan skjære til med en nøyaktighet på +- 0.1 mm hvis nødvendig. Kan bli merker i platen etter støtten til sagen, derfor er det lurt å beskytte platen med noe plast. Verneustyr er svært viktig. Får du en metallflis inn i øyet så må den ofte opereres ut. Sprøyte inn i øyeeplet/bedøvelse også skjære ut greiene og sy igjen ( mikroskop )... også må du bruke antibiotisk salve i 2 uker.. nei da er det bedre å bruke 5 sekunder ekstra med å finne fram verneutstyr :smile: En høy lyd som varer i 1 sekund er nok til å permanent ødelegge hørselen din for resten av livet. F.eks får du en 17 mai fløyte inn i øregangen så... danger danger. Pass på! :smile: :smile: :smile: Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 14. mai 2002 Del Skrevet 14. mai 2002 har nettop sjært hull i PC-en min.. var første gang ej brukte en dremels men allikavel.. ej bruke 7 "sjæreplate" til 20 kr stykke.. =( litt masse synst no ej.. =( men men .. resultatet blei faktisk veeeeldig bra.. -Kim- Lenke til kommentar
7rlur Skrevet 14. mai 2002 Del Skrevet 14. mai 2002 Hva slags kutteblader bruker dere? Mine blir brukt opp ganske fort Lenke til kommentar
copyright Skrevet 14. mai 2002 Del Skrevet 14. mai 2002 kjøp de sorte, de er litt større enn de som følger med + at de er forsterka, etter at jeg satte på de på dremer`n så klikka det helt, fikk kutta på null time :smile: Lenke til kommentar
Bartman Skrevet 14. mai 2002 Del Skrevet 14. mai 2002 Brukte de sorte forsterkete bladene, og det tok 10 stykker for å skjære ut figuren på siden av kabinettet. Men så er chieftec kabinettene tykke også da... Lenke til kommentar
Strips Skrevet 15. mai 2002 Del Skrevet 15. mai 2002 Dremel til å kappe ut sideplate!!! Huff og huff... så barnslig. Vinkelsliper er tingen. Så kan man heller bruke dremelen til finpussing etterpå. Lenke til kommentar
oceana Skrevet 15. mai 2002 Del Skrevet 15. mai 2002 Gjorde det samme som copyright, dret i vernemaske første gangen, jeg plåste svart snørr resten av kvelden, sto bøyd over plata mens jeg kutta. anbefaler alle å bruke vernemaske:) Og det er sikkert ikke noe særlig sunt med metall spon opp i nesa...Kort vei til hjernen vet dere.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå