ArmenMinAU Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Morn morn Jeg har et gammelt Gigabyte GA-6ZXC som går på 400 mhz Intel Celeron og SDRAM Jeg får startet maskinen opp og den starter å søke etter harddisken og CDROM'en osv men finner ingenting, untatt floppy-stasjonen Hva er feilen? Jeg har prøvd å bytte harddisken ut med to andre, men likevel kommer ingenting opp når jeg starter opp maskinen Hvordan fikser jeg dette? PS: Trenger helst et svar idag, så hvis du vet hva som er feilen så skriv det du vet, eller iallfall det du tror kan være feilen Takker for svar på forhånd Lenke til kommentar
Rocambole Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 kan du ha plugget inn kabelen feil vei? Kan IDE være disablet i bios? mange gamle bios har en funksjon for å detektere disk-parametre. har du prøvd den? samme svar da? kan det være noe galt med kabelen? har du prøvd flere kabler? Kan det hende disken er for stor? kanskje den ikke tåler disker over 32 G? har dessverre ikke svar, men kanskje noen nyttige spørsmål? Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 27. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2004 Nei, det er ikke noen av feilene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå