kilogram Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Skype når versjon 1.0 Det populære stemmesamtaleprogrammet Skype vart i dag lansert i versjon 1.0 frå Windows. Utviklarane meiner at programmet no er stabilt nok til at vanlege personar kan ta det i bruk. Les artikkelen her Lenke til kommentar
hemo Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Eg har installert siste versjon av Skype og betalt €10 med Visa'en. No kan eg ringa til fast-telefonar og mobil. Det eg lurar på om SkypeOut, er: Kan nokon ringa meg? Kva er i tilfelle telefonnummeret mitt? ..eller vil SkypeOut forbli ein utgåande telefonteneste som aldri får nokon SkypeIn? Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 (endret) Du får vel aldri noen samtaler inn... Hvordan er lydkvaliteten? Og er det mye delay med de du prater med? Til Thailand betaler jeg normalt 8kr per min... Hvis skype fungerer, betaler jeg 0.8kr.... Endret 28. juli 2004 av JohnnyKnoxwille Lenke til kommentar
hemo Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Lydkvaliteten er avhengig av opne portar i brannmur/ruter, samt tilgjengeleg trafikk. Her er ingen QoS (så vidt eg veit), så om nokon "kveler" linja di med nett-tv eller nedlasting av data, blir lydkvaliteten dårlig... Elles er det heilt greit! Ingen problem å høra kva som blir sagt, og ikkje kjempelangt diley... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå