Greven22 Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 flott den da ! Gleder meg til og se den:) Lenke til kommentar
Purify Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Har noe særlig å tilføye, bortsett fra at den var helt uendelig rå. Gleder meg som pokker til å se flashsiden. Lenke til kommentar
qohf Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Det er da siden til mod`en min(Balance: A shadow in twilight) som blir den beste mod`en noensinne laget! :-D Samme som det snakkes om i Rek.HL2mod. Lenge siden sist Prowl;-) Lenke til kommentar
Semikolon Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 veit ikkje om dette har blitt nemt før (las ikkje side 2), men sidan moden inneheld kloster og sverd og slikt, hadde det kanskje passa å bytte ut pianoet med det viss det skulle byttast ut.. pianoet såg bra ut det, men EG syns ikkje det passar inn i eit "kranglespill" sidan piano er eit sånt "ta det med ro" instrument.. einaste eg har å utsette på det Lenke til kommentar
Prowl Skrevet 3. august 2004 Forfatter Del Skrevet 3. august 2004 veit ikkje om dette har blitt nemt før (las ikkje side 2), men sidan moden inneheld kloster og sverd og slikt, hadde det kanskje passa å bytte ut pianoet med det viss det skulle byttast ut.. pianoet såg bra ut det, men EG syns ikkje det passar inn i eit "kranglespill" sidan piano er eit sånt "ta det med ro" instrument.. einaste eg har å utsette på det Jeg har ikke noen sverd eller klostre i huset akkurat nå (unntatt et par katanaer, men det passer ikke inn..) så å ta bilde av det ville vært litt vanskelig. Og jeg bruker ikke bilder jeg ikke har tatt selv på mine "verk"... Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Jeg vil ha pianoet der! Ikke ta det bort, for all del! Det passer så sinnsykt bra inn, IMO, særlig med de effektene Lenke til kommentar
klo Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 RÅTT! Knalltøff side. Pianoet passet godt inn designmessig og var veldig stilig, men med tanke på hva siden skal presantere så vet jeg ikke helt om det er det beste. Uansett, gleder meg til å se siden i "action"! Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Hvorfor er alle så opptatt av at pianoet ikke passer inn i designet? Begrunnelser? Jeg syns det passer like fint inn som et hvilket som helst våpen lent opp mot en vegg elns. Lenke til kommentar
Prowl Skrevet 4. august 2004 Forfatter Del Skrevet 4. august 2004 Hvorfor er alle så opptatt av at pianoet ikke passer inn i designet? Begrunnelser? Jeg syns det passer like fint inn som et hvilket som helst våpen lent opp mot en vegg elns. Takk for støtten berg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå