Gå til innhold

ikke helt sikker på hva dette er

masoval

Anbefalte innlegg

i dag fikk jeg endelig modemet fra nextgentel. satte det opp og alt fungerte knirkefritt på første forsøk. etter den tid har jeg lasta ned en del oppdateringer på div programvare, og restarta x antall ganger. men så plutselig påstår win 2k pro at den har funnet nytt hardware, og krever seff drivere for denne nye hardwaren. problemet er at jeg ikke vet hva hardwaren er og det vet ikke win heller. har prøvd å restarta noen ganger, uten å komme få noen løsning. så hva gjør jeg nå?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er nå rimelig lei. Jeg ga opp å fikse problemet og bestemte meg for å slette, formatere og reinstalere.

Dermed oppsto ett nytt problem. Det flaut jeg vet det, i og med at det finnes rimelig mange tips "der ute", men jeg har ikke sjangs til å fjerne win 2000.

Jeg trenger hjelp.

Lenke til kommentar

Jepp til at du altså har fjernet den gamle Windows 2000-innstallasjonen og sitter igjen med en blank/formatert partisjon som er klar til å innstalleres på. Og du har bootet med Windows 2000-cd'en?

Du skjønner det at det blir veldig mye synsing og det kommer til å ta *veldig* lang tid hvis ikke du klarer å gi korrekte opplysninger.

Lenke til kommentar

Boot fra win2k CD'en din. Etter hvert vil du få muligheten til å slette og opprette partisjoner. Slett da c:, opprett ny partisjon og formater denne. Alt dette skjer inne i installasjonsprogrammet.

Det at du får invalid drive spesification tipper jeg er fordi du har startet opp med en win9x oppstartsdisk, og denne kan bare lese fat32 systemer. Du har sannsynligvis NTFS på c:.

Kan være jeg driter skikkelig på leggen nå, men du er fryktelig dårlig til å forklsre hva du har prøvd, gjort osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...