FenrisC0de Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Jo, jeg er ikke så überproff på webdesign, men jeg kjedet meg et par dager siden, og startet på Denne siden. Anyways, jeg lurer på hvordan jeg får til sånn "Search Site", hvor man kan søke igjennom artikler osv.. HTML.. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 (endret) Går ikke med HTML. Eneste mulighet da er å bruke en sånn google-site-search eller hvadetnåheter. Men da er den jo avhengig av Google register, så nye artikler kommer kanskje ikke i resultatene før en måned etter publisering. Skal du ha en nyhetsside så vil jeg uansett anbefale at du får deg et skikkelig PHP+mySQL (evt. noe ASP-greier) artikkelsystem slik bla. HW.no har. EDIT: Google site search: <søkeord> site:www.ettellerannet.com Endret 27. juli 2004 av Loomy Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Du bør fikse den siden slik at den virker i flere nettlesere enn bare IE. Som Loomy sier, HTML skal kun formidle tekst. Bruk MySQL til å lagre tekst i, og php til å vise, søke, legge inn tekst, osv... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå