MIZZ_HELL Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 hvordan kan jeg finne ip adressen til dataen min uten å gå på internett?? Og hvor kan jeg finne den ved å gå på internett?? Lenke til kommentar
Neophus Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Tror nok du må formatere og reinstallere Windows. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Start - Kjør/Run - Skriv CMD Inne i denne skriver du ipconfig Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Tror nok du må formatere og reinstallere Windows. unødvendig! on-topic: 1. ipconfig 2. www.myip.dk Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 (endret) Eller du kan se i loggen til brannmuren etter at du logget på internett. Har du permanent IP adresse holder det å se i loggen uavhengig om du er på internett eller ikke. Endret 27. juli 2004 av perpyro Lenke til kommentar
wil Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 haha, Neophus har peil på Windows ser jeg. formatere Windows for å finne Ip. det må jo være noe av det beste jeg har hørt i dag tror jeg. husk at hvis du skal bruke cmd og ipconfig så må du ha nettverkskablen i så klart, hvis ikke finner den ikke noen Ip. da kommer den bare med Media is Disconnected. men formatere for å finne ip. den skal jeg huske på. Lenke til kommentar
Neophus Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 (endret) Wil: Tror nok du må formatere og reinstallere Windows ja, eller kommer partikkelakseleratoren til tungegymnastikken til å gå ballistisk. Edit: Ikke ta alt så seriøst Wil, dette var en slags forvridd parodi på deg, som poster hele tiden om ting du ikke vet. Håper på mange svar. Endret 27. juli 2004 av Neophus Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 husk at hvis du skal bruke cmd og ipconfig så må du ha nettverkskablen i så klart, hvis ikke finner den ikke noen Ip. da kommer den bare med Media is Disconnected. det sier jo seg selv. Lenke til kommentar
wil Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 ja, men seriøst Neophus, du kunne ikke vært noe særlig smart da når du sa det der. han trengte jo faktisk konkret hjelp. han tulla ikke når han spurte om hvor han kunne finne Ip`en. å da passer det liksom ikke å si at man må nok formatere for å finne den. det viser jo litt hvor mye peil du egentlig har på Windows. å en parodi av meg. nei nå får du slutte å tulle her. jeg kommer iallefall ikke med så ville innlegg som det der. jeg må si at jeg lo høyt da jeg leste innlegget ditt. Lenke til kommentar
Neophus Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 (endret) ja, men seriøst Neophus, du kunne ikke vært noe særlig smart da når du sa det der. han trengte jo faktisk konkret hjelp. han tulla ikke når han spurte om hvor han kunne finne Ip`en. å da passer det liksom ikke å si at man må nok formatere for å finne den. det viser jo litt hvor mye peil du egentlig har på Windows. å en parodi av meg. nei nå får du slutte å tulle her. jeg kommer iallefall ikke med så ville innlegg som det der. jeg må si at jeg lo høyt da jeg leste innlegget ditt. Wil: Jeg ler høyt samtidlig som jeg får grå hår av de fleste av dine poster i linux/unix forumet Det trådstarter spurte om, er noe man ærlig talt finner ut selv på to sekunder, enten via google, eller via å spørre den stakkaren man kjenner som må være personlig datasupport nå og da. Det er latterlig og idiotisk å spørre om sånne enkle ting. Det er ingen som drar til et verksted for å spørre om hvor på dashbordet man finner kilometerstanden. EDIT: Og spørsmålet var ikke direkte konkret. Håper på mange svar. Endret 27. juli 2004 av Neophus Lenke til kommentar
UnZane Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Wil: Tror nok du må formatere og reinstallere Windows ja, eller kommer partikkelakseleratoren til tungegymnastikken til å gå ballistisk. Edit: Ikke ta alt så seriøst Wil, dette var en slags forvridd parodi på deg, som poster hele tiden om ting du ikke vet. Håper på mange svar. Hvis du skrev dette innlegget bare for og parodiere... Dumt! Hva om kidden hadde satt i gang, kjørt på og formatert og innstallert, pga. en teit post. Ikke alle som kan like mye om pc... Lenke til kommentar
Neophus Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 (endret) Wil: Tror nok du må formatere og reinstallere Windows ja, eller kommer partikkelakseleratoren til tungegymnastikken til å gå ballistisk. Edit: Ikke ta alt så seriøst Wil, dette var en slags forvridd parodi på deg, som poster hele tiden om ting du ikke vet. Håper på mange svar. Hvis du skrev dette innlegget bare for og parodiere... Dumt! Hva om kidden hadde satt i gang, kjørt på og formatert og innstallert, pga. en teit post. Ikke alle som kan like mye om pc... *quotefrenzy* Da hadde han ihvertfall lært noe, og forumet hadde blitt kvitt enda en kiddie som kommer med dumme spørsmål med åpenbare og lett tilgjengelige svar. (Også hadde jeg sovet ekstra godt) Håper på mange svar. Endret 28. juli 2004 av Neophus Lenke til kommentar
dabear Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Eller man kan lage ei egen side som viser ip'en, hvis man har tilgang til php da: Din ip er <?php echo $_SERVER['REMOTE_ADDR']; ?> Lenke til kommentar
wil Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Neophus da. nå må vi ta oss sammen. hva gjør du på programmer forumet og windows forumet hvis du svarer sånn på spørsmål. det kunne blitt en tragedie hvis han virkelig hadde formatert harddisken for å finne Ip`en sin. å hvis han formaterer så finner han allikevel ikke Ip`en sin før han skriver Ipconfig i cmd kommandolinja. eller via firewall. nei, det var ikke et dumt spørsmål synes jeg iallefall. ikke alle som kan like mye om pc, så det der var et klokt spørsmål. eeeeh, hvis du hadde hatt sikkelig peil på Windows så hadde du ikke svart sånn på spørsmålet. EN hver person som kan en god del om Windows vet hvor de finner de fleste ting sånn som IP og sånn, MEN de som ikke kan så mye må jo få et sikkelig svar de også. synes du ikke det Neophus? når jeg leste den første posten din så måtte jeg le høyt for den var morsom. jeg har hørt mye rart, men jaja. hvis du fortsetter å svare slik på sånne spørsmål så må du vel vurdere din karriere som Windows bruker. Jaja Neophus, stå på. lykke til med Windows karrieren din sier jeg bare. Lenke til kommentar
Neophus Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 (endret) Neophus da. nå må vi ta oss sammen. hva gjør du på programmer forumet og windows forumet hvis du svarer sånn på spørsmål. det kunne blitt en tragedie hvis han virkelig hadde formatert harddisken for å finne Ip`en sin. å hvis han formaterer så finner han allikevel ikke Ip`en sin før han skriver Ipconfig i cmd kommandolinja. eller via firewall. nei, det var ikke et dumt spørsmål synes jeg iallefall. ikke alle som kan like mye om pc, så det der var et klokt spørsmål. eeeeh, hvis du hadde hatt sikkelig peil på Windows så hadde du ikke svart sånn på spørsmålet. EN hver person som kan en god del om Windows vet hvor de finner de fleste ting sånn som IP og sånn, MEN de som ikke kan så mye må jo få et sikkelig svar de også. synes du ikke det Neophus? når jeg leste den første posten din så måtte jeg le høyt for den var morsom. jeg har hørt mye rart, men jaja. hvis du fortsetter å svare slik på sånne spørsmål så må du vel vurdere din karriere som Windows bruker. Jaja Neophus, stå på. lykke til med Windows karrieren din sier jeg bare. Jeg har brukt windows siden windows 3.1, så ikke kom her å si at jeg ikke kan noe med windows, bare fordi jeg kommer med sånne svar. Jeg kommer med tullete svar, akkurat som du gjør i linux/unix forumet. EDIT: Google-søk Første treffet er så langt han haddet trengt å lete, om han hadde *orket* å ta seg det *bryet* å *søke* selv. Håper på mange svar. Endret 28. juli 2004 av Neophus Lenke til kommentar
MIZZ_HELL Skrevet 28. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2004 For det første så er jeg ikke en HAN/GUTT!!!! Og for det andre så er jeg ikke så jævla noob!!! Og for det tredje jeg ville jo bare vite hvor jag fant ip adressen til pc'1. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Jepp, da regner jeg med at problemet er løst og tråden kan dø i stillhet. Lenke til kommentar
Opus Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 MIZZ_HELL håper du fikk svar nok, for denne tråden stenges takket være wil og Neophus trang til å gå off-topic. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg