Monhart Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 CS 1.4 en stor flopp? Høres ut som om det er svært mange som virkelig hater 1.4. Tar jeg feil når jeg sier at 1.4 aldri burde vært sluppet? Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 Quote: On 2002-04-25 19:02, Monhart skrev:CS 1.4 en stor flopp? Høres ut som om det er svært mange som virkelig hater 1.4. Tar jeg feil når jeg sier at 1.4 aldri burde vært sluppet? ja du tar skammelig feil. Hovedargumentet mitt er at CS 1.4 ble sluppet i går. Folk må få tid til å venne seg til den nye versjonen. Det har _alltid_ vært klaging og syting når nye versjoner har blitt sluppet, men etter en stund så CS like populært og ingen klager. Nå har jeg spilt en del på v1.4 og det virker på meg som de fleste synes det er skjedd forbedringer. Spesielt måtene man kan se spillet på når man er død. Hoppinga (som er det folk klager mest på?) sier de som har spilt betaene at man blir vant til. Det tror jeg også... CS 1.4 er bedre enn 1.3 :smile: Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 å bli vant med det er ingen problem men at det skal vera så lamt å bare kunne hoppe ein gang + at det har blitt 10 ganger meir laggete enn før og walkspeeden er treigare enn ein snegle så er det ikkje kjekt spele heller Tactical Ops nå den nye versjonen kom idag tidleg og viser muskler...faktisk synes eg at det er betre enn CS nå Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 ja å fy satan å hoppinga er homo.. hadde de bare fixa på hoppinga så hadde det vært geit for meg.. aimen der blir man vant med.. i tillegg med gåinga. Man kan jo likesågodt gå ned på huk å krabbe.. fordi da får man bedere sikte i tillegg.. og det gå jo nesten like fort. Lenke til kommentar
allanalv Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 Huff, personlig synes jeg 1.4 var en stor bløff... som mesteparten av andre cs-gamere syns. Kan starte med hitboxbug, mange var sjokkert over hvor mange 'headshots' det ble etter 1.3 var sluppet og det er enda fler i 1.4 - bare å sette seg ned og peppre på målet så treffer den hodet 2/3 ganger nesten. Walkinga er helt dass, skal du gå stille.. kommer du nesten ikke framover, det er fjerna at du kan gå stille inntil vegger og sånt : Og den lame oppstoppinga etter et lite hopp, jeg tror vitsen var at man ikke skal kunne hoppe fra høyder og lande rett på bena og springe videre ? På de_aztec kan du hoppe opp og ned i vannet som er ganske høyt og springe videre uten delay.... ? Jeg tror nesten cs-teamet setter realisme foran gameplay ? Selv om 1.3 var MER realistisk Lenke til kommentar
LordMiki Skrevet 26. april 2002 Del Skrevet 26. april 2002 Suger rett og slett. Alle maps der man må hoppe for å nå et strategisk punkt(vinduet på italy, gangen på inferno, osv...) må bli redesigna. Kjipt. Har aldri klaget på noen av cs versjoner, men **** da, hvis jeg skal drite i å hoppe, installerer jeg DOD med den javla hoppe mekanismen sin eller rogue spear. *finner tribes 2 og ut CD-er*... Lenke til kommentar
Format_C Skrevet 26. april 2002 Del Skrevet 26. april 2002 Heisann Synest 1.4 er super. Det beste er nok de nye spectator mode. Dette med hoppingen og at realisme er satt foran gameplay er jeg ikke helt enig i, det blir nok en overgangsfase for gode spillere men sum-summarum mener jeg dette er til det bedre. Har spillt 1.4 noen timer nå og ser at det fremdeles kreves like mye "skillz" for å gjøre det bra som før. Jeg gleder meg i alle fall over 1.4 og det er mange med meg. Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 26. april 2002 Del Skrevet 26. april 2002 hva gjør folk som blir skutt mot? skal love deg at de ikke kryper, går baklengs eller forlengs mot målet, strafer eller hopper - men dette er alt man kan gjøre i cs for og komme unna kulene, hoppinga er viktigst. og nå endrer de det... er patchfolka er vel 2-3 karer i lan uten internett tilgang som tilpasser spillet slik de liker det - er vel den samme noob gjengen som laget awp også :smile: if its not broken, dont fix it. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 26. april 2002 Del Skrevet 26. april 2002 dere som ikke liker hoppinga kan da spille på cs.tvnorge.no der har de v1.3 hopping (men det er v1.4) Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 27. april 2002 Del Skrevet 27. april 2002 Jeg mener at vi kan omdøpe Counter-Strike til Camper-Strike nå! Gåinga og hoppinga er total-homofilt. Hvorfor gjøre det lett når du kan gjøre det vanskelig. Og hva har skjedd med aiminga? Jeg må sikte over folk for å få hs. Når jeg burster så treffer jeg nesten ikke, men når jeg sprayer vilt rundt meg uten mål og mening får jeg hs Quote: Anders Leipsland skrev (2002-04-26 21:14):dere som ikke liker hoppinga kan da spille på cs.tvnorge.no der har de v1.3 hopping (men det er v1.4) Jeg har sett folk som bunnyjumper der! Mange. Dessuten så er hoppinga og gåinga litt kunstig i forhold til 1.3. Quote: Zabo skrev (2002-04-26 01:55):Og den lame oppstoppinga etter et lite hopp, jeg tror vitsen var at man ikke skal kunne hoppe fra høyder og lande rett på bena og springe videre ?På de_aztec kan du hoppe opp og ned i vannet som er ganske høyt og springe videre uten delay.... ? Poenget med hoppinga var hovedsaklig å forhindre bunnyjumping. Ikke noe spesielt ellers. Hva mener du med det du sa om de_aztec? :?: Lenke til kommentar
Dreadlord Skrevet 27. april 2002 Del Skrevet 27. april 2002 Endelig har de kvitta seg med den elendige jumpy behaviour saken. Ta Mohaa, ingen bunnyjumping der, og spillet fungere strålende. Hvor realistisk er det at noen hopper som tullinger rundt på brette uansett. Opptur og godt jobbet. Snipere bråker når de går også nå. Det er et stooort + Lenke til kommentar
Kaptein_S Skrevet 29. april 2002 Del Skrevet 29. april 2002 Hum... Ang. hopping å realisme: Hvor realistisk er det å kunne springe rundt i flere minutter bånn gass uten å bli "sliten" mens ETT hopp gjør deg trøtt i foten?? Ikke VELDIG realistisk spør du meg! Å en annen ting: Funker denne nye anit cheat tingen?? Kaptein_S [ Denne Melding var redigert av: Kaptein_S på 2002-04-29 09:20 ] Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 29. april 2002 Del Skrevet 29. april 2002 Quote: On 2002-04-29 09:19, Kaptein_S skrev:Å en annen ting: Funker denne nye anit cheat tingen?? nei :sad: Lenke til kommentar
Master! Skrevet 2. mai 2002 Del Skrevet 2. mai 2002 Uansett syns jeg også 1.4 er bedre Nå treffer man ikke så mye mens man hopper og løper, derfor er det blitt mer realistisk. Dessuten dukker jeg mye når jeg spiller, så jeg syns det er mye bedre Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 3. mai 2002 Del Skrevet 3. mai 2002 Jeg takler ikke CS lenger..pga: 1.Cheating 2.AWP-whinere 3.Man føler seg så feit..blir skutt selv om man er godt gjemt bak veggen. 4.Man tåler altfor MYE. Liker mye bedre opplegget til MOH:AA. Dvs. at et rifleskudd i brøstet så ligger man der. 5.Hoppinga i MOH:AA er mye bedre. Altså man kan ikke hoppe på samma måte som man kan i CS. Ikke et langt hopp, men man stopper ikke opp hver gang. Man hopper lissom litt mer opp/ned. 6.Grafikken sucker! 7.I MOH:AA går det ann å finne fine gjemmesteder bak en busk eller no...helt umulig i CS Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 for og ikke snakka om valves nye anti cheats lolloololol lmao rofl http://www.asetools.com/softnews.php?id=213 innebygd wh og zoom hax :razz: oi sann [ Denne Melding var redigert av: CS_eR GøY på 2002-05-07 04:31 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå