k3rm0r Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Har Zalman ZM80C-HP heatpipe, med vifte.. Lurte på om noen har det samme. vist ja hvor mye har dere klokka deres? eller noen som vet hvor mye eg klokke den på? Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 klokk det til heeelvette me den kjøleren vertfall Lenke til kommentar
k3rm0r Skrevet 28. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2004 klokk det til heeelvette me den kjøleren vertfall hmm.. mange som sier det ikke er noe bra kjøler for overclocking. uansett det er et powercolor kort.. vist dere vet bedre hvor mye eg kan kjøre den på da. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 klokk det til heeelvette me den kjøleren vertfall hmm.. mange som sier det ikke er noe bra kjøler for overclocking. uansett det er et powercolor kort.. vist dere vet bedre hvor mye eg kan kjøre den på da. herregud mann, bare klokk i vei oppover, med den kjøleren er det nok ikke kjøleren som ikke strekker til når kortet ikke klokker lengre.... men uansett, det er ikke sånn at det er en bestemt hastighet den kan kjøres på, det må du finne ut selv, klokk oppover 1 og 1, 3 og 3, eller 5 og 5 MHz av gangen (avhengi av hvor lat du er) og finn det ut selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå