FpsStu Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Er det noen her som har planer om å dra til OsloLan? Kjipt at det er i vallhall da... Men det jeg likte med OL i fjor, var at det var ekstremt bra plass, nettet var jo utrolig stabilt! (hos oss) Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Du som var der i fjor, husker du om hver rad hadde sitt eget lille nettverk eller var hele greia kobla sammen? Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 (endret) Du som var der i fjor, husker du om hver rad hadde sitt eget lille nettverk eller var hele greia kobla sammen? XoRc husker det, og jeg vet det. Edit: Altså rad-nettverk Endret 31. juli 2004 av Jonas Lenke til kommentar
sparks Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Jeg skal dit i år! Med en del kompiser.. Blir det no HW.no rekke? Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 1. august 2004 Forfatter Del Skrevet 1. august 2004 Vi kan evt ordne en hw.no rekke, så vi kan ha et sted vi ikke trenger å beskymre oss om tyveri o.l. Xell pleier vanligvis å ta ansvaret for sånt... skal høre med hun om hun gidder i år eller om hun i det hele tatt skal dra. Hvis ikke kan jeg ta ansvaret for seating. Lenke til kommentar
_Furien_ Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Er såklart med på en HW.no rekke, håper det forresten blir like stor plass som ifjor , tror vi 5 hadde ca. 20 plasser eller noe Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 det er allerede en post for dette, husker ikke link, men om dere søker finner dere det lett. fortsett der please, mye enklere å følge med Lenke til kommentar
Xero Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Det hadde vert sinnsykt fett med en egen HW.no rekke! Alle på hw.no rekka hadde hatt på seg hw.no t-skjorte og sånt. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 hehe, hw-rekka: kun adgang for de med hw t-shirt Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 4. august 2004 Forfatter Del Skrevet 4. august 2004 har starta diskusjon om hw.no rekke i den andre posten, og foreslår at resten også gjør det... blir så dumt med 2 forskjellige poster... Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Hadde planer om og dra, men tror ikke jeg orker ettersom at det kun er 23 i nettverket.. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Jeg skal dit med et par venner. Skal nok sitte på rekke med dem. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 det med hw rekke er mye mer beskrevet i denne posten: http://forum.overklokking.no/index.php?showtopic=253940&hl= please fortsett der... gjør alt mye letere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå