Han Far Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Jeg har fått problemer med for lite plass på harddisken nylig. Grunnen er at jeg satte kun av 4 gb til Windows, og litt for mye til andre partisjoner. Lurer på om det finnes noen metoder for å overføre plass fra en partisjon til en annen uten å slette alt jeg har? Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 4 gb?!? da va skremmande lite du.. eg bruka f.eks. PartitionMagic 8.0 funker som F*** da asso.. Lenke til kommentar
Han Far Skrevet 27. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2004 Vel, fikk vite av en venn som hjalp med å bygge pcen at 4 g er mer enn nok til windows xp. Trenger man å formatere noe når man bruker PM? Hørte en plass at pcer iblant ikke tåler PM så godt? Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Vel, fikk vite av en venn som hjalp med å bygge pcen at 4 g er mer enn nok til windows xp. Trenger man å formatere noe når man bruker PM? Hørte en plass at pcer iblant ikke tåler PM så godt? har 20 gb til Windows eg! Men dataen min takla PM godt da.. må ikkje formatere nei.. Lenke til kommentar
covah Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Så lenge det er boot partisjonen du skal endre, bør du IKKE bruke Windows versjonen av PM. Det førlger også med en "DOS" versjon du kan starte ved å boote på cd-plata som er bedre til dette. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 joda den e nok betre den! men Windows versjonen funker som f*** her.. Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Det hender at PM ikke vil flytte ledig plass mellom partisjonene, det merker du når du rebooter, men har aldri opplevd at innholdet på noen av partisjonene tar skade på grunn av det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå