Idioteque Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 (endret) Jeg så at noen snakket om dette sverdet, men jeg har ikke funnet det. Noen som gidder å si hva plantasjen heter og hvor den ligger? EDIT : Plantasjen skulle vere nord for Pelgadiad. Det var en på forumet som sa det her, men jeg har ikke funnet den :\ Endret 27. juli 2004 av GuardiaN-- Lenke til kommentar
Megamann Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Dren plantation er der du finner den. Nøyaktig hvor er jeg ikke sikker på. Plantasjen ligger rett øst for Pelagiad, den er umulig å ikke finne. Lenke til kommentar
Idioteque Skrevet 27. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2004 (endret) Er det Dren plantation? Vel...der har jeg vert, og fant ikke noe sverd...menmen, får lete litt mer. Derimot "fant" jeg en cuirass til nesten 100000 (husker ikke helt hva den hette) og noen greaves til 35000 (husker ikke hva de hette heller) Endret 27. juli 2004 av GuardiaN-- Lenke til kommentar
Idioteque Skrevet 27. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2004 Fant den tror jeg. Heter den Daedric Claymore? Lenke til kommentar
Idioteque Skrevet 27. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2004 Eh...den cuirassen var visst verdt 35000 og greavesa 44000 sry. Det var en Ebony cuirass og en daedric greaves btw. Er daedric settet bra? Lenke til kommentar
mr. Bjerre Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Eh...den cuirassen var visst verdt 35000 og greavesa 44000 sry. Det var en Ebony cuirass og en daedric greaves btw. Er daedric settet bra? Daedric settet er det beste "non artifact" armor Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Trur du finner Dai Katana i den hytten der me trapp opp til døra. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 aaah... Daedric Dai Katana.. Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 når du er på plantasjen så er det en rekke med kanskje 4 hus og 4 hus til rett foran de andre ( med dørene vendt mot hverandre ) i en hytte finner du en fyr husker ikke helt hvordan han ser ut så du får drepe alle i alle hyttene, ingen ser deg, en har daedric dai katana Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Apropos Daedric Dai-Kantana ... jeg fikk nettopp kloa i èn, ettersom jeg tok knekken på en ... hva er det de heter igjen? Når man tar og stjeler offergavene til en statue, kommer det fram en sort figur i Daedric-armor, og greier. Uansett, god fangst. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Apropos Daedric Dai-Kantana ... jeg fikk nettopp kloa i èn, ettersom jeg tok knekken på en ... hva er det de heter igjen? Når man tar og stjeler offergavene til en statue, kommer det fram en sort figur i Daedric-armor, og greier. Uansett, god fangst. Daedra? Deadroth? Noe i den duren... Gøy at man kan snakke med statuen (ihverfall en) så snakker man med guden. Tøft quest følger! Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 De kalles Dremora, eller Dremora Lords. Appropos Dren Plantation, drep Orvas Dren og snakk så med Duke Verdam Dren i Ebonheart for å komme langt i Hlaalu Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Du finner Dai Katana i hytta/tårnet i dren plantation. tok den da jeg var rimelig lav level. gikk først inn i en hytte der jeg drepte en dame med et ebony longsword eller noe i den duren. brukte ellerpå dette sverdet til å drepe fyren som hadde katanaen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå