-MarL- Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 The Time Machine er en fin film synes jeg. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Ingen som har nevnt Bakb to the Future filmene enda? Lenke til kommentar
slowcooler Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Ingen som har nevnt Bakb to the Future filmene enda? Joda, på norsk i første post. Lenke til kommentar
diskvask Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 (endret) Jeg synes Frequency er bra, http://www.imdb.com/title/tt0186151/ , er mer drama enn romdrakt-action. The Butterfly Effect nevnes... synes den begynte bra, men ut mot slutten så tapte den seg litt, det ble smurt litt vel mye på.. Minner meg litt om Memento, http://www.imdb.com/title/tt0209144/ , hvor plottet er i samme gata (hukommelsessvikt dog uten no' tidstrasking), en mer åpen og rotete film. Endret 2. august 2004 av diskvask Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 2. august 2004 Forfatter Del Skrevet 2. august 2004 (endret) En rettelse: Uss Nimitz heter "The final Countdown". (Tror den ble kalt Uss Nimitz på norsk når den gikk på kino) Så den igjen i går. T Et pluss at den er laget helt seriøs, men likevel meget underholdende. De fleste tidsreisefilmene er laget sånn halvkomiske som ofte drar litt ned.. Endret 29. juli 2009 av groenn Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 kan også nevne sphere, den er ikke en tidsreise film i seg selv, men den kommer med et morrsomt tidsreise paradox og den siste episoden i ST:TNG er en dobbel episode som tar for seg tidsreise på en litt annen måte Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 29. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2009 Lurte på om det er skjedd noe på denne fronten. Er det laget noen tidsreise-filmer verd å nevne siden 2004? Lenke til kommentar
Montag Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Som jeg har sagt flere ganger tidligere: Sjekk ut Los Cronocrímenes aka Timecrimes (2007). Btw, herlig bump. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Har det helt sikkert, men kan jo nevne at Timeline fremdeles er en bedriten dårlig film! Jeg kan jo ta og nevne Biggles, artig film i fra midten av 80 tallet Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 30. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2009 Har nettopp sett Biggles. Brukbar, men ikke blant de beste. Lider mye av dårlig skuespill(ere) bortsett da fra Peter Cushing som er beholdningen på den siden. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Du har selvsagt Time Bandits. Ellers så er 'Tomorrow I'll Wake Up and Scald Myself with Tea' -- hvis du klarer å oppdrive den. Sannsynligvis det beste som er kommet fra Det triste Øst. Lenke til kommentar
kjidel Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 (endret) Best "Time Travel" Movies Endret 31. juli 2009 av kjidel Lenke til kommentar
Captain Charisma Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Summer Time Machine Blues Timecrimes som også er nevnt er en god film. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 31. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2009 Best "Time Travel" Movies Takk, den lista jeg så etter. Har også lastet ned diverse lister fra nettet. The Final Countdown står fortsatt som kanskje den beste så langt. Foretrekker den seriøse varianten. Mange tidsreise-filmer er mer eller mindre komedier eller med et humoristisk tilsnitt. Da forsvinner ofte selve det artige poenget.. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 1. august 2009 Forfatter Del Skrevet 1. august 2009 Har nettopp sett Time Changer. En film som falt bra i smak. Gode poenger om Kristendom og utvikling. Lenke til kommentar
bjorns_1 Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Trenger tittel på en film. Det jeg husker fra den er om en så må reise til en hemmlig militær base og gå inn i en tidsmaskin, for og forhindre et bombe angrep tror jeg det var ( mulig feil), når han kommer fram må han ringe et spes nr for at dem ska tro han. Noen som hvet hvilken jeg mener? Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Sjangsen for respons er nok større i denne tråden . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå