Janivars Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 heisann, jeg har fått tak i HOMAM2, men jeg får error feil med engang jeg prøver å installere det.. Noen sier det er fordi jeg har xp ? Er det grunnen? jeg bare må spille det!!! Lenke til kommentar
Janivars Skrevet 27. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2004 Ingen som vet noe om dette? Lenke til kommentar
MountainRivera Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Har du lastet ned spillet? Hvis du har gjort det kan det hende filen er korupt, prøv å last det ned en gang til.. Lenke til kommentar
Svin Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 heisann, jeg har fått tak i HOMAM2, men jeg får error feil med engang jeg prøver å installere det.. Noen sier det er fordi jeg har xp ? Er det grunnen? jeg bare må spille det!!! Ikke umulig. Husker at det var noen problemer med HOMM3 fordi jeg hadde en K2. Finner sikkert noe om det på google, hjemmesidene til 3DO finnes vel ikke lengre... Lenke til kommentar
Erichsen Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Hva med å prøve å kjøre det i "kompatibilitetsmodus", åltså høyreklikk - egenskaper - kompatibilitet. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Du gir oss ikke akkurat et hav anv info da. Hva har du prøvd? Nyeste patch, kompabilitetsmodus, nyeste drivere, søking på forumet, Google eller forumet til HoMM? Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Spiller helt greit HOMM2 på xp jeg da, uten å måtte gjøre no spess Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 så vidt jeg kan huske fikk jeg spilt min på XP også. (har versjonen med POL-expansion) (kjøpte settet med heroes1, heroes2+heroes2 exp (+ kings bounty som "bonus") når heroes 2 var relativt nytt. har aldri angret ) på min cd lå installeren i 2 versjoner: windows og DOS. det er jo lov å prøve begge deler hvis du har mulighet? Lenke til kommentar
Janivars Skrevet 28. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2004 Tja, vet ik hva som er problemet jeg.. Får bare prøve litt for meg selv.. Hovedsaklig lurte jeg på om det er mulig å spille i XP uten noen som helst updates? Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Expansion!!!???? HOMM2 exp. har ikke e fått med meg, er den bra?? Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Expansion!!!???? HOMM2 exp. har ikke e fått med meg, er den bra?? ærlig talt har jeg ikke prøvd homm2 uten expansion, men den er bra, ja... -masse nye brett -nye campaigns - to nye borger (hvis jeg ikke husker helt feil) (necromancer og... wizard?) Lenke til kommentar
Janivars Skrevet 30. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2004 Expansion!!!???? HOMM2 exp. har ikke e fått med meg, er den bra?? ærlig talt har jeg ikke prøvd homm2 uten expansion, men den er bra, ja... -masse nye brett -nye campaigns - to nye borger (hvis jeg ikke husker helt feil) (necromancer og... wizard?) Jg vil få det til... Går det ann å få kjøpt Spillet for 50 - 100 kr et sted? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Så det på spaceworld i Asker for 69,- her om dagen... Vnalig HOMM2 that is. Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 expansionene heter "Price of Loyality" hvis det hjelper... hadde jeg brukt windows nå, hadde jeg nok hatt det innstallert, men heldigvis har jeg jo heroes 3 som Loki-games var så snille å porte til linux Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå