ahpadt Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Hei. Er i ferd med å kjøpe meg en sff-pc, men har kommet fram til skjermkort-valget hvor det da er det store spørsmålet om hvilke av produsentene som lager kort som kun opptar 1 plass. Har hørt om MSI, men har selv litt dårlige erfaringer med MSI. Noen andre produsenter? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 28. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2004 Ingen kort kanskje? Lenke til kommentar
Woilef Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Let litt og du vil finne, tror det var blant andre Asus som skulle komme med versjoner 1 plass versjoner av både gt og ultra... Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 28. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2004 Let litt og du vil finne, tror det var blant andre Asus som skulle komme med versjoner 1 plass versjoner av både gt og ultra... Hva med den "vanlige" 6800 versjonen? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Let litt og du vil finne, tror det var blant andre Asus som skulle komme med versjoner 1 plass versjoner av både gt og ultra... Hva med den "vanlige" 6800 versjonen? Regner med at den tar 1 PCI plass. Lenke til kommentar
Migr Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 tror nok ATI ville nok vært en del bedre du Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 tror nok ATI ville nok vært en del bedre du Det tror ikke jeg vi skal diskutere Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 28. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2004 (endret) tror nok ATI ville nok vært en del bedre du Ettersom jeg ikke er noen fanboy er jeg mer opptatt av at jeg kjøper det merket som yter best i det øyeblikket. Er ati best kjøper jeg det, er nvidia best kjøper jeg det. Nå har jeg sett at Nvidia yter best, så da har jeg lyst på det. EOD. Ingen som har noen konkret informasjon som det har lest fra noen sider el.? Endret 28. juli 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
kirjogra Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 hvor stor power supply har du.? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 28. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2004 hvor stor power supply har du.? Doh. Denne tråden var mer om å spørre om hvilket produsenter som lager nvidia-kort som kun opptar EN plass. Lenke til kommentar
kirjogra Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 (endret) hvor stor power supply har du.? Doh. Denne tråden var mer om å spørre om hvilket produsenter som lager nvidia-kort som kun opptar EN plass. ok hehe (trur det er asus som tar en plass) Endret 28. juli 2004 av kirjogra Lenke til kommentar
NakedChef Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 (endret) Dette Asus kortet opptar kun en kort plass. Men du skal være klar over at det fryktelig liten plass generelt. Endret 28. juli 2004 av NakedChef Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå