GA Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 (endret) Skal kjøpe meg vannkjøling og nytt gfx kort i dag og lurte på om noen visste om dette passet: GeForce 6800GT 256MB DDR3 AGP "Ultra/2400 Golden Sample" Waterchill VGA cooler.(den som er med i antartica power kit) Skal passe sålenge gainward har de orginale monteringshullene rundt GPU. Er det noen som vet om det er det? På forhånd takk! P.s.: skal bestille i dag, så hadde vært fint med hurtig svar. Endret 27. juli 2004 av GA Lenke til kommentar
Dummie Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 den blokka passer alle nyere kort. både ati og nvidia. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 den blokka passer alle nyere kort. både ati og nvidia. Feil. Den blokka passer ikke på GT kort. Har lik selv, å den måtte modifiseres noe veldig for å passe. Hullene i 6800 kortene er mye lengre fra hverandre, å er mye mindre enn på andre kort. Lenke til kommentar
GA Skrevet 27. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2004 (endret) F*** heller! Flaks jeg ventet på svar før jeg bestilte da... Men det står jo på asetek sine hjemmesider at den skal passe så lenge kort produsenten holder seg til standar NVIDIA mål... Gjør ikke Gainward det? Har lyst på den komboen! Edit: Hvor mye modifisering snakker vi om? Endret 27. juli 2004 av GA Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 (endret) Noe alla dette gjorde jeg. (bilde er fra overklokking.no sin side) Skal bestille DangerDen sin kjøler så fort den er å få bestilt. Endret 27. juli 2004 av JimRamse Lenke til kommentar
xcetera Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Den kjøleblokka der så jo skikkelig rå ut + at den kjøer andre komponenter en bare gpu. er det noen tester på denne blokka noen steder? Mvh KFB Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Den kjøleblokka der så jo skikkelig rå ut + at den kjøer andre komponenter en bare gpu.er det noen tester på denne blokka noen steder? Mvh KFB Nei, den er ikke sluppet enda. Etter det jeg har greid å snoke opp, så kommer den til salgs på DangerDen siden sent denne uken, eller tidlig neste uke. Regner med jeg bestiller en fra Statene da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå