v0id Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Vurderer å selge kabinettet mitt, ett lianli pc7b (miditower) med waterchill vannkjøling, for 2000kr. Waterchill-settet er av den gamle typen med den større radiatoren og en CPU og NB-blokk. Kabinettet kostet 1100 nytt og vannkjølingen 2300. Spørsmålet er om dette er en grei pris eller burde jeg få mer? Lenke til kommentar
MAtroxX Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 tror vertfall ikke du får mere Lenke til kommentar
MADsen Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 hadde du sagt halv pris for kabinettet og vannkjølingen hadde jeg kjøpte det om jeg hadde hatt penger til å bruke på vannkjøling... til og med det er en bra pris! Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Hvis det er strøkent er det en grei pris, er det skader, riper eller andre ting er det ikke verdt 2000,- Lenke til kommentar
v0id Skrevet 27. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2004 Fyren som skal kjøpe det har aldri hatt vannkjøling før så han setter vel pris på at det er montert av meg. I tilegg har jeg montert i vindu selv og borret ett ekstra hull for en vifte i bakkant (Idiotisk at det kun er borret ett hull der, det er utmerket plass til to), og jeg selger med de to viftegrillene som står på viftene bak, som kostet 100kr hver. Kabinettet er pent og ripefritt også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå