John Deere Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Hei. Ser Directx9c har sluppet, men så vidt jeg vet er det bare Farcry som støtter denne. Spiller mye spill men ikke Far cry. Har jeg noe og hente på å innstalere denne? Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 ikke ennå iallfall som jeg vet.tror bare det støtter far cry til nå.. men grafikken på far cry er jo vært og se på et 6800 kort,kan spille det bare for og se detaljene,vannet og effektene. Lenke til kommentar
John Deere Skrevet 27. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2004 Joda.. kunne ha gjort det, men har bare demoen inne og den syns jeg var dårlig. Støtter demoen dx9c? Vil det kunne gi dårligere ytelse i andre spill å innstalere det? Lenke til kommentar
LilleG Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Vil det kunne gi dårligere ytelse i andre spill å innstalere det? Nei Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 *kremt* Nå er det vel kanskje litt tidlig å bastant påstå dette - ingen som vet ennå. Men nei; sannsynligheten for det er veldig veldig lav, og siden du har et fett skjermkort bør du prøve å kjøre det inn da DX9c inneholder faktiske fordeler/oppgraderinger for deg. Lenke til kommentar
Nuvian Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Joda.. kunne ha gjort det, men har bare demoen inne og den syns jeg var dårlig.Støtter demoen dx9c? Vil det kunne gi dårligere ytelse i andre spill å innstalere det? demon støter ikke nvidia 6800 kort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå