Goophy Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Det fikk meg til å føle meg enda mer miserabel... Ett år til på den jævla drittskolen (beklager sterk spåkbruk), så kan man endelig finne på noe fornuftig. Men det essayet synes jeg oppsumerte stort sett det meste som foregår på skoler rundt omkring i hele verden (kanskje ikke like ekstremt overalt, men fortsatt) på en sann og rettferdig måte. Nå vet jeg ikke hva alle synes er verst osv, men jeg må si at det er værre å ikke ha noe oppmerksomhet i det hele tatt enn å bli plaget og samtidig ha noen personer du kan stole på osv. Huff, er så mye mer man skulle sagt, men det orker jeg ikke nå. God natt og sov godt. Lenke til kommentar
[0x] Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Det fikk meg til å føle meg enda mer miserabel... Nei. Du fant ut at du hater systemet, og nå vil du dedikerer livet ditt til en eller annen kreativ kunstform for å forandre verden. Seriøst, ikke kast bort tid på å føle deg miserabel. Cheer up, se noe av Bill Hicks. Its just a ride... Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Du kommer til å få det bedre etter U.skole. før det kan du bare drite i alt og alle, leve ditt eget liv og heve deg over de 'populære' Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 (endret) Nettopp, og jeg blir nødt til å kaste vekk enda ett år av livet mitt på å komme gjennom den driten. Uten det har jeg ingen muligheter. Nesten ingen da. Edit: Zethyr; Jeg begynner i vk2 allmene fag nå. Endret 3. august 2004 av Goophy Lenke til kommentar
[0x] Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 (endret) Du kommer til å få det bedre etter U.skole. før det kan du bare drite i alt og alle, leve ditt eget liv og heve deg over de 'populære' Hvis ikke de populære hermer etter favoritt rapperne sine (røyker gress, går med sæggeklær, banker såkalte "frekke folk" (de som svarer på tiltale) ) kan du vel det . Endret 3. august 2004 av [0x] Lenke til kommentar
gjermundnes Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 (endret) ,04/08/2004 : 00:08] Til trådstarter og resten av folket, les denne Det essayet fikk meg til å hate skolesystemet (fengsels-systemet). Ah , da var ikke spillet jeg spillte på ung og dum skolen så ille likevel. yes :!: Det er veldig tåpelig at ung-dom skole elevene skal konsentrere seg så sykelig om popularitet. Endret 3. august 2004 av gjermundnes Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Jeg starter på vk1 allmenn nå. Jeg skjønner at folk kan føle seg 'uttafor', men jeg har ingen grunn til det. Jeg har venner jeg kan stole på, og de personene jeg ikke liker oppsøker jeg ikke. Du behøver ikke slenge dritt etter dem, men heller ikke rose dem. Da driter de i deg, og du er fornøyd. Plei omgang med folk du liker, dyrk deg selv, gjør det så godt du kan på skolen. Da skal du se hvem som er 'populære' etter 10 år de som nå er populære kan fort ende opp som tapere fordi de passer _for_mye_ på imaget sitt. Image = nothing ! Lenke til kommentar
[0x] Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 (endret) Er det ingen pøbler på din vgs ? Jeg spilte med "tøffingene". Ble noen såre knyttnever og rektorbesøk, men jeg beholdt tenner og lemmer ! Endret 3. august 2004 av [0x] Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Spørs hvilken skole man går på. Søker man seg inn på en eliteskole så kan man føle seg litt tryggere. Jeg har ikke observert noen form for "bølling" på min forhenværende vgs-skole. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå