Gå til innhold

Hva syns dere om "populære" mennesker ?

Anbefalte innlegg

Hei !

Bare sitter å tenker litt å lurer på hvorfor jeg ikke er med i den såkalte "populære" gjengen. Det er sånn på min skole at det er noen folk i klassen som visstnok er så populære, det er ikke vi som ikke er populære som bare sier de er populære men de tror selv de er det også .. det er jo det værste !!!

I den "populære" gjengen skal du lete lenge etter mennesker som ikke er som andre, folk som f.eks har en vorte med hår på, på nesa, altså "unormale" mennesker. Dette syns jeg rett og slett er barnslig å drive på sånn .... de er liksom så "populære" de... så hvis andre folk som ikke er i den gjengen skal si noe, f.eks i klasserommet så oppfører de seg liksom sånn at vi ikke har noe vi skulle sagt for vi er bare dritt alikavel !

Jeg blir så forbanna på det der ! Dette foregår jo mest på skolen men det er der jeg tilbringer kvarte livet mitt og sånn har ikke jeg tenkt å ha det ! Å bli sett på som dritt !

Opplever dere det samme eller har dere opplevd det sånn ?

Hvordan ser dere på den "populære" gjengen ?

Hva kan jeg gjøre for at de skal føle seg teite ... eller hvordan kan jeg drite dem ut litt ? ( sånn som de alltid gjør med oss upopulære )

..... ja ... hva syns dere om dette ... syns dere at jeg er teit som skriver sånt ?

Håper på mange fine svar !

:!:

Mulig jeg postet dette feil men ...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Åja... da hadde du det bedre enn meg...

Men seriøst da:

Disse folkene er patetiske mennesker med utrolig lav selvtilit. De føler ikke at de er noe(noe som stemmer). Derfor: i stedet for å bli noe selv så lar de andre bli mindre. Det er idiotisk og barnslig... Ungdomskole syndromet kaller eg det, veeldig mange blir rammet av det. Men veldig mange blir også friske etterpå, de som ikke blir firske ettepå blir som regel sett på som idioter av tredje grad. :)

Viss du fortsatt skal et år til, bare hold ut ;) Dessuten så skjerper mange seg i løpet av 10ende :)

Lenke til kommentar

Ehm, skjønner ikke hvorfor folk klager på slike fenomen. Om noen fremstår som utadvendte, trivelige og i tillegg "vakre" - la de være det da.

Slutt og klag - FIGHT THE MACHINE. Om de oppfører seg som noen idioter, si det til de. Om de ikke bryr seg så er de "tosk, tosk-dumming"-folk og det vil slå tilbake på de ved et senere stadie i livet.

Sånn rent personlig så tror jeg det finnes idioter i begge leire.

Endret av LarsP
Lenke til kommentar

Ja du har vel rett, men syns at alle skal bli sett på som like ! I den "populære" gjengen så er det jo bare "kule" fotball gutter og "pene" jenter ! Åhåhå jeg får grøssninger av å tenke på det !

De plager meg ikke egentlig ! Men blir bare irritert over å se på de for når man ser på de så ser man jo at de tenker; pene - stygge !

Lenke til kommentar

Det vet jeg fordi i friminuttene så står jo alle i hver sine grupper ! Og den største er jo den "populære" gjengen med "kule" og "pene" folk. Vell, det er jo noe med måten de er på også da som gjør de til populære.

Skjønner godt at folk ikke vil være sammen med sånne folk som drikker og røyker og gjør bare faen skap men vi er jo faktiskt ikke en av de heller !

Jeg bare skjønner ikke hvorfor de er så jævli høy på pæra 24/7 !

Lenke til kommentar

Har du tenkt tanken at det kanskje er du som gjør de populære? I ditt eget hode. Om det virker så uoppnåelig å "få være med" i gjengen så kan det være fordi du selv har sagt det til deg selv? Jeg vet ikke hvordan ståa er der, men jeg tror og håper på at det hele er et eneste stort skuespill fra deres side.

Nytt engelsk visdomsord: "If you can't beat them, join them" ;)

Lenke til kommentar

Ja det er jo faktiskt vi som gjør de populære.

Nei ! Til neste skoleår så skal jeg f*** meg ikke la de tenke dritt om meg ! Hvis de bare åpner kjeften sin og sier noe som har med det at de er "populære" å gjøre så skal jeg vise de ! Men hva skal jeg si da ?

:p

Lenke til kommentar

Faen heller da mann! Det blir ikke verre enn det du gjør det til. Hev din egen selvtillit og vis at du har en holdning som overgår deres egen. Hvis de snakker til deg med en overlegen tone, skal du heve nesen og se litt nedlatende på dem (" hva faen tror du at du er?"). På den måten viser du at ikke har noe høye tanker om dem (fordi de er "populære") og du viser hvem som virkelig er sjefen. Og ja, pløy deg gjerne gjennom "gjengen" hvis det er den korteste veien i skolegården.

Lenke til kommentar

HalTan: Det skal jeg gjøre og jeg skal aldri la de få meg til å tro at jeg er mindre vert enn dem igjen !

Manuel: Hehehe :p Takk for gode råd ! De skal gjennom føres fort som F om det skjer noe mer ! ;)

Endret av Nicklas
Lenke til kommentar

Gi lang pokkeri det, eller erklær krig. Det er de alternativene du har, og siden ungdomsskolen varer knappe tre år, så er det kanskje en idé med førstnevnte? Den beste måten å vinne en kamp er på å ikke kjempe den, men hvis du virkelig føler at du har grunn nok, så kjør på, erklær åpen krig og se hva femtenåringene du tror du kjenner er laget av. Jeg kan love deg at noen fiender gjør siste året på ungdomsskolen mye morsommere hvis du klarer å takle det med stil :p

Lenke til kommentar

Det går fint ann å være populær og snill samtidig. Mange av de "populære" på u.skolen var greie og snille, forskjellen var kanskje at de var mer utadvente og sosiale enn undertegnede. At de derimot begynte tidligere med alkohol og slik stemmer ikke, det var det de fattige/late arbeiderbarna som gjorde, og de var langtifra populære.

Lenke til kommentar

Det er ikke sikkert de vet selv at de er så veldig "populære"... jeg fikk selv vite etter ungdomsskolen at jeg var litt populær... hadde ingen aning om det selv, det var en lek å snakke med alle.

Det er nesten slik som at man ikke helt vet hvordan man ligger an i forhold til jenter :D Du vet sånn ca. hvor pen du er men du har ikke peiling på hva de egentlig synes om personligheten din (det viktigste)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...