Liestöl Skrevet 29. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2004 Har kjøpt nå... aaaa klarer ikke å vente Lenke til kommentar
Migr Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 ikkje kjøp det eg har det angrer så jevl..ig! kjøp heller cs eller unreal 2004"! Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 ikkje kjøp det eg har det angrer så jevl..ig! kjøp heller cs eller unreal 2004"! bla bla bla.... Lenke til kommentar
Liestöl Skrevet 29. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2004 kjøp heller cs har du lest den første sida?? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 kjøp heller cs har du lest den første sida?? Eh, trukke det, vett! Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 1. Man kjøper ikke CS - man kjøper HL 2. Vi er ferdig med CS i denne debatten 3. La denne tråden dø ! Lenke til kommentar
Axyon Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Word Anders81! Takk for at du oppklarte saken, så slipper jeg og taste opp en vanvittig forklaring på hvorfor BF 1942 ikke lar seg "runde" i samme form som i gamle dager da det var hopp og sprett og tjo og hei til siste brett. Lenke til kommentar
Lars :) Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 [iC' date=29/07/2004 : 16:22] ikkje kjøp det eg har det angrer så jevl..ig! kjøp heller cs eller unreal 2004"! bla bla bla.... Lenke til kommentar
værdama Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 (endret) QUOTE *DOOM III kommer vel til fredag, han sier ikke han må ha det "nå" Eh, hvor har du det ifra? DOOM kommer jo ikke på fredag denne uka! det kommer Fredag den 13. August! QUOTE *Tror du virkelig at DOOM III og HL2 vil inneholde multiplayerdeler ? Ja, de innehloder MP, men de er garantert ikke noen UBER spill- over-nett spill! QUOTE det regnes tross alt som et av de beste, selv om du er lei av det. Jeg er ikke lei av cs, jeg spiller det hver dag! Det jeg mener er at jeg er så lei av at alle må dra inn cs i diskusjoner som ikke omhandler cs! QUOTE Hva "vi snakker om her" bestemmes vel ikke av deg alene ? Nei, men han spør jo om BF:V! ikke cs! han HAR sikkert cs fra før! har du like litten hjerne som homer har på bildet ditt ?? og har du mbd eller noe du har veldig liten lunte Edit: ekke helt inn i det dere quote greiene Endret 29. juli 2004 av værdama Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Edit: ekke helt inn i det dere quote greiene http://www.phpbb.com/phpBB/faq.php?mode=bbcode Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 QUOTE *DOOM III kommer vel til fredag, han sier ikke han må ha det "nå" Eh, hvor har du det ifra? DOOM kommer jo ikke på fredag denne uka! det kommer Fredag den 13. August! QUOTE *Tror du virkelig at DOOM III og HL2 vil inneholde multiplayerdeler ? Ja, de innehloder MP, men de er garantert ikke noen UBER spill- over-nett spill! QUOTE det regnes tross alt som et av de beste, selv om du er lei av det. Jeg er ikke lei av cs, jeg spiller det hver dag! Det jeg mener er at jeg er så lei av at alle må dra inn cs i diskusjoner som ikke omhandler cs! QUOTE Hva "vi snakker om her" bestemmes vel ikke av deg alene ? Nei, men han spør jo om BF:V! ikke cs! han HAR sikkert cs fra før! har du like litten hjerne som homer har på bildet ditt ?? og har du mbd eller noe du har veldig liten lunte Edit: ekke helt inn i det dere quote greiene Eh, HVA?! Kan du vennligst forklare hva jeg gjør "feil" som får deg til å tro at jeg er dum?! Ekke du inn i den Quote greia? så kom inn i den da! Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Værdama: ikke kast dritt om andre på forumet - Ukultur ! Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Værdama: ikke kast dritt om andre på forumet - Ukultur ! Som brødre i blodet! Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Synes ikke BF Vietnam var noe spes når jeg testa det hos en kompis (har runda originalen) , ville heller spart pengene til DOOM III og HL2. Nå ble ikke Noen av Battlefield spillene laget for Singelplayeren. Det er multiplayeren som er gøy. AI-en på de computer styrte folkene er og var totalt bånn. Lenke til kommentar
Anders81 Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 SP på BF:V er en ren treningsmodus, en dårlig en sådan, men det er fint å ha den der, slik at man får prøvd ut fly/helikopter og liknende før man spiller "live", dermed slipper man å ødelegge for lagkameratene sine med inkompetanse Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 SP på BF:V er en ren treningsmodus, en dårlig en sådan, men det er fint å ha den der, slik at man får prøvd ut fly/helikopter og liknende før man spiller "live", dermed slipper man å ødelegge for lagkameratene sine med inkompetanse d klarer folk uansett... noen som har hørt den her n00b: "la meg fly" jeg: "ok" n00b: THANK YOU! *etter 20 sek med air-time* n00b: SORRY! har hjerte i halsen hver gang jeg setter meg inn som co-pilot... Greit jeg har hatt min del med kræsj, men d er fordi jeg er ren kamikaze med huey. Lenke til kommentar
grønn plante Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 (endret) slett denne "var litt skev i hue når jeg skreiv det som sto hær" Endret 5. august 2004 av grønn plante Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Synes ikke BF Vietnam var noe spes når jeg testa det hos en kompis (har runda originalen) , ville heller spart pengene til DOOM III og HL2. Haha, bf er virkelig ikke spill som skal spilles singleplayer og "rundes" :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå