Croyfer Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Du som snakka om at du hadde runda orginalen... Håper du snakker om single player delen nå - og da må jeg nok medele at du har gått glipp av noe vesentlig. BF og BFV er best online, samme som cs.. Takk ! Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 [iC,27/07/2004 : 21:47] iC,27/07/2004 : 20:12] *Tror du virkelig at DOOM III og HL2 ikke vil inneholde multiplayerdeler ? Nei, men han spør jo om BF:V! ikke cs! han HAR sikkert cs fra før! Ja jeg glømte å nevne at jeg hadde cs fra før.... Ehm....Saft-Is: Neida...J/K... *Kremt* han har nevnt det 2 ganger før i tråden *kremt* Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 [iC,27/07/2004 : 21:47] iC,27/07/2004 : 20:12] *Tror du virkelig at DOOM III og HL2 ikke vil inneholde multiplayerdeler ? Nei, men han spør jo om BF:V! ikke cs! han HAR sikkert cs fra før! Ja jeg glømte å nevne at jeg hadde cs fra før.... Ehm....Saft-Is: Neida...J/K... *Kremt* han har nevnt det 2 ganger før i tråden *kremt* *kremt* *kremt* Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Hvis dere kniper igjen øynene og myser mot skjermen vil dere etter noen få sekunder oppdage at denne tråden begynner å gli ut mot offtopic ! Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 (endret) Hvis dere kniper igjen øynene og myser mot skjermen vil dere etter noen få sekunder oppdage at denne tråden begynner å gli ut mot offtopic ! Yeez! Du har rett! jeg merka det ikke før etter ti minutter og 4 sekunder, men nå ser jeg det HELT klart! Ja, det var definitivt verd å sitte å ni-stirre her altså! Nå har jeg fått med meg hele greia altså!... EDIT: Don't blame me...blame the tiredness...and Canada.... Endret 28. juli 2004 av MeTa][iC Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 *CS må absolutt nevnes når han ber om onlinespill, det regnes tross alt som et av de beste, selv om du er lei av det. [offtopic] Leste en gang et bra sitat, det lød noe sånt som "En million fluer kan ikke ta feil, avføring er godt!" ... Burde skrive det om til "En million fjortisser kan ikke ta feil, CS er bra!" [/offtopic] BF.V er bra på mange måter, men ikke bra nok. Det har endel irriterende bugs, spesiellt for de med ATI kort. Du kunne kanskje vurdere FarCry istedet for. Lenke til kommentar
SweetD Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Spiller BFV hver dag nå, har ikke testet 1942, så kan egentlig ikke si så mye om BFV er bedre eller dårligere, finns der ikke en demo ute? Ikke vet jeg...Men synes det er ett dritbra spill, uten å ha sammenlignet med annet enn UT. Det er jo også dritgammelt i forhold til BFV. Bug's er stort sett borte hvis du har de siste drivere og patcher så skulle ikke by på så mye probs... Uansett, lykke til i din søken og la oss nå få høre hva og hvordan det ble etter ditt innkjøp. P.S, kremt....vet ikke om det er lov her inne men der finnes jo måter å få testet spillet på før du kjøper det.. -_SD_- Lenke til kommentar
Tahiro Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Fleste har gått over fra BF1942 til BFV. Blir helt mongo å anbefale CS som er helt annerledes. I BFV har du ett gedigent område du skal ta over forskjellige baser ved hjelp av tanks,fly,helikopter og bra teamwork. Det er ikke noe whining eller noe slag i dette spillet siden vi må samarbeide og det er vanskelig. Spiller det hver dag 10/10 spill Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Gå får bfv, god grafikk...osv..osv. Men jeg personlig synes bf1942 fremdeles er det råeste online spillet ever Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Leste en gang et bra sitat, det lød noe sånt som "En million fluer kan ikke ta feil, avføring er godt!" ... Burde skrive det om til "En million fjortisser kan ikke ta feil, CS er bra!" :!: ontopic: BF:v har begynt og trekke noen whinere og TK'ere i d siste, spesielt på BF.no har jeg merket d... Men har ikke latt d irritere meg, verre når de hyler og skriker cheat hver gang de dauer Lenke til kommentar
Axyon Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Synes ikke BF Vietnam var noe spes når jeg testa det hos en kompis (har runda originalen) -Saftis- Haha, du må være den største av de beste av de første! Ikke for å være frekk, men hvordan runder man Battlefield 1942? Haha.. Jeg synes Battlefield Vietnam er blitt et meget bra spill etter den første patchen(1.01). Så løp og kjøp! Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Synes ikke BF Vietnam var noe spes når jeg testa det hos en kompis (har runda originalen) -Saftis- Haha, du må være den største av de beste av de første! Ikke for å være frekk, men hvordan runder man Battlefield 1942? Haha.. Jeg synes Battlefield Vietnam er blitt et meget bra spill etter den første patchen(1.01). Så løp og kjøp! Err, jo du er faktisk frekk, og med runde mener jeg å spille gjennom alle brettene i campaign-mode. "Å runde" stammer for øvrig fra Super Mario Bros-dagene, da man begynte på level 1-1 igjen når man var ferdig med siste brettet. Etterhvert har det utviklet seg til å bety at man fullfører et spill. Lenke til kommentar
Anders81 Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Poenget er at det ikke akkurat er imponerende å "runde" BF:1942 i singleplayer, sett bare alt på easy og gi ditt lag et overtak, så kan du gå og koke kaffe mens PC'en vinner for deg. Det er IKKE et singleplayer spill! BF:1942 er praktisk talt et rent multiplayer spill, det samme med BF:V, det kommer på ingen måte til sin rett i singleplayer! Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Men jeg personlig synes bf1942 fremdeles er det råeste online spillet ever HELT enig! Synes selv at DC er gøy, men faller likevel tilbake til BF'42 i de sene nattetimer Somsagt - BF-serien er Multiplayerspill - det går ikke ann å dømme spillserien etter singleplayer-delen... <3 Battlefield 1942 <3 Lenke til kommentar
Liestöl Skrevet 28. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2004 (endret) P.S, kremt....vet ikke om det er lov her inne men der finnes jo måter å få testet spillet på før du kjøper det.. Hehe jeg er nok en synder. Jeg har lest topicen til den saken... Nei nei ikke noe offtopic nå. Men det som er bra er at jeg må kjøpe spille for å spille på nette Det fungerte som en demo Og det virka, jeg går å kjøper på www.play.com Meget billig Ahh 1.1 har kommet, gleder meg!!! Endret 28. juli 2004 av Liestöl Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Men det som er bra er at jeg må kjøpe spille for å spille på nette. Yeah Right ! :!: Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 altså, det er _ganske_ likt vanlige bf...hadde heller kjøpt CS idio Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 *DOOM III kommer vel til fredag, han sier ikke han må ha det "nå" Doom 3 kommer da vitterlig på fredag den 13 august og ikke fredag 30 august? Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 *DOOM III kommer vel til fredag, han sier ikke han må ha det "nå" Doom 3 kommer da vitterlig på fredag den 13 august og ikke fredag 30 august? Korrekt, det er oppklart tidligere i tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå