jingt Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 antec superlanboy er vel lett nok 4kg Lenke til kommentar
MSI P4 Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 siter med eit R103B kabinet frå R3R systems plass til mange hardisker og ser ikkje så verst ut heller.. extremt lett kun 3.8kg har faktisk hele 3 3.35" plasser externt (har ikkje heilt funet ut kæ nokon sko trenga 3 til men komer vel den dagen å). Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Jeg hadde kjøpt Aopen H600B pga det er et bra kabinett med en kjempe bra PSU, mange som kan bekrefte dette. Men cheiftec er også bra. Jepp! Lenke til kommentar
Nessa-nessi Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 AOpen H600B, finnes dette med sidevindu?? Hva koster det?? Lenke til kommentar
FORD..NOZ Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Jeg har et sånt et!! Sånne kabinetter er kule men PSU´en som følger den må du skifte ut med denne! Strømfosyning Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 tror de fleste på forumet skjønner at du er fan av det kabinettet nå.. kjøp deg det aopen greine, og mekk sidevindu selv! Lenke til kommentar
Innos Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Feil, super lanboy veier 6kg, uten psu, dette derimot veier 4 kg, og har 4 vifter inkl. :!: Det vil si at du får 400 til kjøpe psu med. Lenke til kommentar
.vision Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Kjøpte meg nettopp et nytt kabinett fra sunbeam.. det er lite og lett, i tillegg er det veldig søtt og se på Det forrige kabinettet jeg hadde var thermaltake og det var noe av det dårligste jeg har vært borti syns du skal ta en titt på dem jeg : Sunbeam Lenke til kommentar
Pels Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 hva med et sånt AOpen H600B a' for 743,-? Bra PSU og ser ganske fet ut Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Kjøpte meg nettopp et nytt kabinett fra sunbeam.. det er lite og lett, i tillegg er det veldig søtt og se på Det forrige kabinettet jeg hadde var thermaltake og det var noe av det dårligste jeg har vært borti syns du skal ta en titt på dem jeg : Sunbeam Deilig å høre at noen er deler min mening om thermaltake! Lenke til kommentar
.vision Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Kjøpte meg nettopp et nytt kabinett fra sunbeam.. det er lite og lett, i tillegg er det veldig søtt og se på Det forrige kabinettet jeg hadde var thermaltake og det var noe av det dårligste jeg har vært borti syns du skal ta en titt på dem jeg : Sunbeam Deilig å høre at noen er deler min mening om thermaltake! hehe ja.. thermaltake er ikke noe og stole på.. nå har jeg thermaltake vifter som ikke fungerer heller.. nei og nei Lenke til kommentar
hypers Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 eg anbefaler chieftec full tower, da er ganske stili og god plass i, eg har det sjøl og er kjempefornøyd :!: Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Feil, super lanboy veier 6kg, uten psu, dette derimot veier 4 kg, og har 4 vifter inkl. :!: Det vil si at du får 400 til kjøpe psu med. hjelper dårlig å linke til forsiden.. Lenke til kommentar
jingt Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Feil, super lanboy veier 6kg, uten psu, dette derimot veier 4 kg, og har 4 vifter inkl. :!: Det vil si at du får 400 til kjøpe psu med. http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=5409&side=2 look here: 4kg Lenke til kommentar
ok2k Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 jeg synes dette er litt kult...billig er det også...RaidMax Miditower Fiksa linken,. Raidmax har jeg personlig bare gode erfaringer med. Skal du ha Strømforsyning med? Skal det være stort eller lite? Hmm... brodern har Raidmax... det har han IKKE hatt gode erfaringer med for å si det sånn! Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Hvilke dårlige erfaringerer har han da? Lenke til kommentar
Nénmacil Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Ta gjerne en titt på denne tråden også, her har jeg listet opp en rekke kabinetter i samme prisklasse. Lenke til kommentar
ok2k Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Hvilke dårlige erfaringerer har han da? Bl.a. at diverse deler rett og slett ikke passer inn... i tillegg var det en popnagle som omtrent var falt ut når det kom... sist men ikke minst virker det "billig" lagd... bank på det og f.eks. et Chieftec så hører du forskjell Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 men ikke minst virker det "billig" lagd Det koster jo tross alt 500kr, og det er jo ikke mye. Men de er MYE bedre enn feks Q-tec kabinettene. Og banke eksempelet er jo ikke noe å stole på siden kabinettene er laget forskjellig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå