Gå til innhold

Hvilket kabinett til ca 1000kr?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

siter med eit R103B kabinet frå R3R systems plass til mange hardisker og ser ikkje så verst ut heller.. extremt lett kun 3.8kg

har faktisk hele 3 3.35" plasser externt (har ikkje heilt funet ut kæ nokon sko trenga 3 til men komer vel den dagen å).

Lenke til kommentar
Kjøpte meg nettopp et nytt kabinett fra sunbeam.. det er lite og lett, i tillegg er det veldig søtt og se på :love: Det forrige kabinettet jeg hadde var thermaltake og det var noe av det dårligste jeg har vært borti :thumbdown:

syns du skal ta en titt på dem jeg : Sunbeam

Deilig å høre at noen er deler min mening om thermaltake! :thumbup:

Lenke til kommentar
Kjøpte meg nettopp et nytt kabinett fra sunbeam.. det er lite og lett, i tillegg er det veldig søtt og se på  :love: Det forrige kabinettet jeg hadde var thermaltake og det var noe av det dårligste jeg har vært borti  :thumbdown:

syns du skal ta en titt på dem jeg : Sunbeam

Deilig å høre at noen er deler min mening om thermaltake! :thumbup:

hehe ja.. thermaltake er ikke noe og stole på.. nå har jeg thermaltake vifter som ikke fungerer heller.. nei og nei :no:

Lenke til kommentar
Hvilke dårlige erfaringerer har han da?

Bl.a. at diverse deler rett og slett ikke passer inn... i tillegg var det en popnagle som omtrent var falt ut når det kom... sist men ikke minst virker det "billig" lagd... bank på det og f.eks. et Chieftec så hører du forskjell ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...