krizkriz Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Noen som har lest Vi Menn? Denna ukas nummer... På forsiden og langt ute i bladet står det om en Love Detector som man kan ha med seg på byen og måle om en annen person er interessert i deg. Den ser ut som en pocket PC og den måler nervøsitet og kåthet på stemmen eller no... Sykt sier eg bare... Sykt! De har visst egen hjemmeside også Lenke til kommentar
Skateee Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 HAHA! stiligt:p sikkert søppel da... Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 27. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2004 Hadde vært litt gøy å fått testa, men gidder ikke betale så mye for den! Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Sånn jeg skjønte det er det et program, som du kan putte inn på en lommePC Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 27. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2004 Sånn jeg skjønte det er det et program, som du kan putte inn på en lommePC Tydelighvis, da blir den jo mye dyrere. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 ikke så veldig sykt... Veldig likt en løgndetektor som blant annet måler nervøsitet... Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Kult, dette har jo potensiale for å terrorisere folk og:D Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 jaja.. terror på gang ser jeg. Lenke til kommentar
kag Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Terror? Hvordan fikk dere terror ut av dette? Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Ikke terror, kag, å terrorisere folk! Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 den er sikkert på nivå med gymform+ som du får på tv shop Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Høres ut som en ting Arngrens kunne solgt i katalogen sin Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Det stod faktisk mye intresant på siden utenom produktet Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Høres ut som en stor container med oksebajs i mine ører! Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Jeg trudde den løyndetektoren som gikk kunn via stemmer ikke virka helt optimalt jeg. Jeg skjønner egentlig ikke helt hvordan slikt kan kontroleres kunn via stemme. For at den skal fungere må den vel ha noen opptak av hvordan denne personen du snakker med snakker når hu\han ikke snakker med en hu\han er forelska i. Det er folk som er nervøsse og usikkre i stemmen når de snakker med andre folk enda de ikke er forelska i de. Eller har den vel ingen grunnlag og bedømme fra om det er no forandring, og det kan vel være noe vannskelig å få taki i dette tillfelle. Ekstremt dårlig skrivi over der. Er trøtt. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Jeg trodde man skjønte når den andre parten var kåt, jeg. Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Jeg trodde man skjønte når den andre parten var kåt, jeg. Forskjel på kåt og forelsket da, ville jeg tro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå