mercur Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Heisann.. jeg har nå prøvd en stund å lage en hjemmeside men får det ikke helt til... Så jeg lurer på om det er noen som er "skilled" til å lage hjemmeside der ute.. som kan hjelpe meg å lage en.. Ikke kom med for store krav... jeg kan f.eks gi bort en mail på 20 mb... hvis du er interresert kontakt meg på [email protected] .... jeg har ftp og alt det der Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Lær deg HTML og CSS, så kommer du laangt på vei! http://www.htmldog.com <= Beste plassen å begynne Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Tviler _sterkt_ at noen lager en hjemmeside til deg for en mail på 20 mb. Prøv heller å lær deg CSS, og HTML. Snekkr sammen en side og legg den ut på forumet for hjelp, og kritik. Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 (endret) Hvilken type side tenker du på? Skripting? Flott design? Endret 27. juli 2004 av Gimper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå