Crashloop Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 Noen som har opplevd at når man starter CS så får man en feilmelding om at spillet ikke greier å laste inn client.dll? Alle tips mottas med takk! Lenke til kommentar
TuMaz Skrevet 26. april 2002 Del Skrevet 26. april 2002 Reinstaller:) Fikk det jeg og... Men nå har jeg et problem at jeg ikke kan kjøre i OpenGl eller D3D. Når jeg skal gå inn i spillet detter jeg med en gang ut...? Kan bare kjøre med søppel grafikk! Lenke til kommentar
FunC Skrevet 26. april 2002 Del Skrevet 26. april 2002 Fikk det problemet med at jeg bare datt ut jeg og. Men det var etter jeg la in en ati fix ting som tydelig vis ikke fungerte.... Lenke til kommentar
TuMaz Skrevet 26. april 2002 Del Skrevet 26. april 2002 Takker og bukker for tipset. Hadde jo selvfølgelig installert ATIfix!!! Dette skal man ikke gjøre NÅ lenger :smile: Litt snodig det da, hadde jo motsatt effekt enn hva jeg trodde... 4 installeringer!...Burde jo ha tenkt meg om... hehe Lenke til kommentar
Crashloop Skrevet 30. april 2002 Forfatter Del Skrevet 30. april 2002 jeg fant feilen. det jeg gjorde for å løse den var å legge inn hele moden på 105MB og ikke den oppdateringen. henta ned hele mpoden. Det hjalp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå